Zelfbouw kerkje (probeersel)
Zelfbouw kerkje (probeersel)
Hoi,
ik ben aan het experimenten met het zelbouwen van een dorpje. Het eerste stukje is nu af een klein kerkje.
Gebruikt materiaal :
Karton, klei, dakplaten kibri , overhead scheet voor de glasramen.
Foto's kan je hier vinden :https://picasaweb.google.com/1160774829 ... directlink
Deze avond zal ik nog wat betere foto's maken, de batterijen van het foto toestel hebben het begeven.
Graag uw menig over dit experiment.
Dirk
ik ben aan het experimenten met het zelbouwen van een dorpje. Het eerste stukje is nu af een klein kerkje.
Gebruikt materiaal :
Karton, klei, dakplaten kibri , overhead scheet voor de glasramen.
Foto's kan je hier vinden :https://picasaweb.google.com/1160774829 ... directlink
Deze avond zal ik nog wat betere foto's maken, de batterijen van het foto toestel hebben het begeven.
Graag uw menig over dit experiment.
Dirk
Mvgr. Dirk
Modelbaan moustiers. een fantasie baan ergens in het zuiden tussen de lavendel velden.
Peco code 55 , dinamo , koploper
Re: Zelfbouw kerkje (probeersel)
Erg leuk kerkje, met een zuid-Frans/noord-Spaans sfeertje. Een beetje ruw metselwerk ,maar zeker niet slecht. Echt knap gemaakt.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Gaaf ding!! In welk (virtueel) land staat het kerkje en wat voor jaartal ongeveer? Ziet er lekker oud uit, heerlijk.
Hoi Allemaal,
bedankt voor de reacties.
Het is de bedoeling van een zuiders dorpje (Zuid - Frankrijk) te bouwen, ergens jaren 50 -60.
De baan is een fantasie baan maar wel zuiders getind.
Zelf ben ik redelijk tevreden voor een eerste bouwsel. Volgende stukje zal het gemeentehuis worden maar daarvoor moet ik eerst wat styreen plaatjes bestellen.
Ik ga deze avond proberen wat betere foto's te maken. Ook van de loods (gemeentelijke opslag ) die op de achtergrond staat.
Dirk
bedankt voor de reacties.
Het is de bedoeling van een zuiders dorpje (Zuid - Frankrijk) te bouwen, ergens jaren 50 -60.
De baan is een fantasie baan maar wel zuiders getind.
Zelf ben ik redelijk tevreden voor een eerste bouwsel. Volgende stukje zal het gemeentehuis worden maar daarvoor moet ik eerst wat styreen plaatjes bestellen.
Ik ga deze avond proberen wat betere foto's te maken. Ook van de loods (gemeentelijke opslag ) die op de achtergrond staat.
Dirk
Mvgr. Dirk
Modelbaan moustiers. een fantasie baan ergens in het zuiden tussen de lavendel velden.
Ah, heerlijk verpaupt sfeertje voor zuid frankrijk, veel zon gehad, tikkie minder onderhoud, heerlijk!
-
mooi gemaakt zo met de bestraating er bij
ziet er goed oud uit
Gr andy
ziet er goed oud uit
Gr andy
-
Ziet er leuk uit!
Groetjes, Johan
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
Nog een paar foto's waar de glasramen beter te bekijken zijn :
Voor een grotere versie https://picasaweb.google.com/1160774829 ... directlink
Dirk
Voor een grotere versie https://picasaweb.google.com/1160774829 ... directlink
Dirk
Mvgr. Dirk
-
Dat is een mooi kerkje geworden, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.