Testbaan-koffer

Zelfbouw, wie doet het en hoe.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Michiel

Testbaan-koffer

Bericht door Michiel »

Met overschot van een oude kast (derde-rangs spaanplaat en perskarton) dat voorbestemt was om met het grof vuil te vertrekken, heb ik een kleine modelbaankoffer gemaakt. Grendels en scharnier komen van een kapotte speelkoffer van de meiden. De XPS was overschot van isolatiewerken in de garage.

Nog wel de sporen leggen en de een aansluitstekker voor een transformator monteren. Dan is mijn testbaantje klaar, en kan ik mijn locjes uitproberen. Totaalkost: 0 euro.

http://i862.photobucket.com/albums/ab18 ... Koffer.jpg
(het beeld mag zelfs niet 800 pixels hoog zijn :? klik dan maar op de link)

groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)

Spoor 9 mm

Re: Testbaan-koffer

Bericht door Spoor 9 mm »

Grappig, ga je die meenemen naar beurzen om je locs ter plekke uit te proberen??

Onderwerp starter
Michiel

Bericht door Michiel »

Nee, dit is puur voor thuisgebruik. Het dient om gemakkelijk even locomotieven te testrijden. Eenmaal klaar met testrijden, koffer opplooien en wegbergen. Ik heb hier geen ruimte teveel. Deze koffer een hele dag op een beurs meesleuren is niet echt handig. Een kleine rollenbank en/of een batterij van 9V is heel wat praktischer. ;)

groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)

martinb

Bericht door martinb »

Wat een leuk ding!!!!!!! Mhhhhh misschien toch maar de behangtafel aan deze kant eens slopen om er ook een testbaan van te maken....... mmmmhhhhhhhhhhh :twisted:

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

Onderwerp starter
Michiel

Bericht door Michiel »

Mijn testbaankoffer is klaar en functioneel...
Afbeelding

Spoor 9 mm

Bericht door Spoor 9 mm »

Dit is echt een goed idee! Ik ga er ook eentje maken.

Plaats reactie