BR 232 Brawa i.c.m. Tran-decoder
Geplaatst: 25 jan 2013 18:38
AAAARGH!!
....nog even en de Brawa vliegt met originele verpakking en al het raam uit. Wat een gigagvdgantisch KAH-LOTEding Hoe kunnen ze nou zo'n prutsdecoder maken in zo'n prutslok. Ik ga morgen met mijn on-Duitse auto naar die Duitser-amateurfabriek van Brawa , kidnap alle medewerkers, steek de fabriek inclusief voorraad in de fik en douw een 1:8 model van een Ludmilla in het respectievelijke achterste van de directeur en.........
Juist. Jullie vatten 'm. De Brawa Ludmilla en ik zijn nog niet echt de beste vrienden, kortom. En dit huwelijk was altijd al slecht. Est ce-q'il y a sur la main? Welnu,
De Brawa 232 (Ludmilla) reed bij mij nooit echt mooi met zijn Tran-decoder. Uiteindelijk kun je hem prima progammeren en reed hij heel netjes en stil en zoet en mooi en blablabla over de baan. Op max blaf rijdt hij nog steeds erg rustig, en dat ligt aan de overbrenging. Dan heb je 'm op max blaf en dan wil je bijvoorbeeld stoppen: en dan reageert de lok niet meer. Die blijft dus vrolijk doorrijden! Even de ECoS op 'stop' en dan 'go' werkt wel. Dan luistert ie weer. Vreemdvreemdvreemd. Alsof ie een kleine reset nodig heeft. Dat hoort natuurlijk niet.
Op dit moment probeer ik weer eens met de decoder te praten, een project wat ik lang heb laten liggen. Ik kwam erop omdat Marel-Martin (niet te verwarren met Martin Hooters, Deugd, Martin. A., -B. of -C.) ook gedonder had met dat ding. Inderdaad heb ik wel de condensatorweerstandthyristoraccuoverbruggings-ding weggesoldeerd bij de motorcontacten maar het idee blijft.
Lok: Brawa Ludmilla, nog altijd nieuw. Decoder: Tran DCX 74 (of 75)
Wie weet raad?
Thnks!
J.
....nog even en de Brawa vliegt met originele verpakking en al het raam uit. Wat een gigagvdgantisch KAH-LOTEding Hoe kunnen ze nou zo'n prutsdecoder maken in zo'n prutslok. Ik ga morgen met mijn on-Duitse auto naar die Duitser-amateurfabriek van Brawa , kidnap alle medewerkers, steek de fabriek inclusief voorraad in de fik en douw een 1:8 model van een Ludmilla in het respectievelijke achterste van de directeur en.........
Juist. Jullie vatten 'm. De Brawa Ludmilla en ik zijn nog niet echt de beste vrienden, kortom. En dit huwelijk was altijd al slecht. Est ce-q'il y a sur la main? Welnu,
De Brawa 232 (Ludmilla) reed bij mij nooit echt mooi met zijn Tran-decoder. Uiteindelijk kun je hem prima progammeren en reed hij heel netjes en stil en zoet en mooi en blablabla over de baan. Op max blaf rijdt hij nog steeds erg rustig, en dat ligt aan de overbrenging. Dan heb je 'm op max blaf en dan wil je bijvoorbeeld stoppen: en dan reageert de lok niet meer. Die blijft dus vrolijk doorrijden! Even de ECoS op 'stop' en dan 'go' werkt wel. Dan luistert ie weer. Vreemdvreemdvreemd. Alsof ie een kleine reset nodig heeft. Dat hoort natuurlijk niet.
Op dit moment probeer ik weer eens met de decoder te praten, een project wat ik lang heb laten liggen. Ik kwam erop omdat Marel-Martin (niet te verwarren met Martin Hooters, Deugd, Martin. A., -B. of -C.) ook gedonder had met dat ding. Inderdaad heb ik wel de condensatorweerstandthyristoraccuoverbruggings-ding weggesoldeerd bij de motorcontacten maar het idee blijft.
Lok: Brawa Ludmilla, nog altijd nieuw. Decoder: Tran DCX 74 (of 75)
Wie weet raad?
Thnks!
J.