Ik ben vandaag met wintrack aan de gang gegaan. Wel een wat oudere versie, maar deze had ik nog, na even rommelen kreeg ik het in windows 7 aan de praat.
Maar ik krijg het allemaal niet passend en volgens mij denk ik veel te moeilijk.
Ik wil eigenlijk een dubbel rondje maken waarbij de trein in de berg via een helix naar een verdieping lager kan.
Ik zit nu met wissels, engels wissels en kruispunten te rommelen, maar zoals het er nu uit ziet, is het echt lelijk en heb ik wissels op een helling, wat natuurlijk nooit goed gaat werken.
Ik heb ook op internet al gezocht hoe andere het doen, maar kan niet echt een goed voorbeeld vinden.
www.jcsl.nl/prive//treinen/tryout.pdf
www.jcsl.nl/prive//treinen/tryout2.pdf
Eerste probeersel
-
Onderwerp starter - Berichten: 16
Re: Eerste probeersel
HOi JS
ziet ik het nu goed?
Heb je in de kleine cirkel (weer terug naar de helix) een keerlus in gebouwd.
Just my 2 ct.
ziet ik het nu goed?
Heb je in de kleine cirkel (weer terug naar de helix) een keerlus in gebouwd.
Just my 2 ct.
-
Ja, excuses voor de slechte kwaliteit van de pdf. Maar van windows mag je in geen bmp bestanden maken via wintrack. Allerlei foutmeldingen en bevieligingproblemen.
Ja dat is soms vogelen...
Welke Windhoos gebruik je? Vanaf Vista heb je zo'n hand "knipprogje" die jpg maakt
Welke Windhoos gebruik je? Vanaf Vista heb je zo'n hand "knipprogje" die jpg maakt
-
Ik gebruik geen windhoos, ik gebruik de optie die in het programma zelf zit.
Je kan dan je baan plan via de optie 3d zien en vanuit daar opslaan als een .bmp bestand.
Maar het kan heel goed zo zijn dat het niet werkt omdat het zo'n oude evrsie is.
Je kan dan je baan plan via de optie 3d zien en vanuit daar opslaan als een .bmp bestand.
Maar het kan heel goed zo zijn dat het niet werkt omdat het zo'n oude evrsie is.
Hoi JS,
Als je het baanplan op je scherm hebt staan kun je met Windows en schermafdruk opslaan als plaatje. "alt+prtsc". Deze staat dan in je klembord. Open vervolgens je tekstverwerker en type dan "ctrl+v".
Vanaf dat punt kun je alles doen met het plaatje.... Succes.
Groet Eric.
Als je het baanplan op je scherm hebt staan kun je met Windows en schermafdruk opslaan als plaatje. "alt+prtsc". Deze staat dan in je klembord. Open vervolgens je tekstverwerker en type dan "ctrl+v".
Vanaf dat punt kun je alles doen met het plaatje.... Succes.
Groet Eric.
Kato, Z21, nieuwe baan bouwen.
http://www.friesemodelbaanclub.nl is mijn club!
http://www.friesemodelbaanclub.nl is mijn club!
-