Even voorstellen
Even voorstellen
Beste mensen,
mijn naam is Leon, ik kom uit Tilburg en wil de hobby uit mijn jeugd nieuw leven inblazen. Destijds had mijn ouderlijk huis een flinke zolder, goed voor een H0 baan. Nu heb ik minder ruimte en ben ik uitgeweken naar N. Niet helemaal ideaal vind ik, veel minder keus in modellen en scenery en de rij-eigenschappen vind ik ook wat minder.
Anyway, ik wil nu ook maar digitaal gaan sporen, heb veel Minitrix en verder Kato unitrack. Een paar maanden geleden de Ecos centrale aangeschaft, wellicht wat teveel van het goede voor dit moment maar je kunt het maar in huis hebben.
Mijn plan is om een gecombineerde tram/treinbaan op te zetten. Voor de tram heb ik Kato unitram met uitbreidingen, dat is analoog, benieuwd of dat ook digitaal kan worden. Peperduur maar de kwaliteit is voortreffelijk. Er zitten natuurlijk ook nadelen aan: bijbehorende wegplaten zijn op links verkeer ingericht.
Mooi, dit forum, ik ga er graag gebruik van maken. Alvast veel dank voor jullie reacties.
mijn naam is Leon, ik kom uit Tilburg en wil de hobby uit mijn jeugd nieuw leven inblazen. Destijds had mijn ouderlijk huis een flinke zolder, goed voor een H0 baan. Nu heb ik minder ruimte en ben ik uitgeweken naar N. Niet helemaal ideaal vind ik, veel minder keus in modellen en scenery en de rij-eigenschappen vind ik ook wat minder.
Anyway, ik wil nu ook maar digitaal gaan sporen, heb veel Minitrix en verder Kato unitrack. Een paar maanden geleden de Ecos centrale aangeschaft, wellicht wat teveel van het goede voor dit moment maar je kunt het maar in huis hebben.
Mijn plan is om een gecombineerde tram/treinbaan op te zetten. Voor de tram heb ik Kato unitram met uitbreidingen, dat is analoog, benieuwd of dat ook digitaal kan worden. Peperduur maar de kwaliteit is voortreffelijk. Er zitten natuurlijk ook nadelen aan: bijbehorende wegplaten zijn op links verkeer ingericht.
Mooi, dit forum, ik ga er graag gebruik van maken. Alvast veel dank voor jullie reacties.
Re: Even voorstellen
Welkom op het N-SpoorForum Leon
Denk dat je met de tijd de liefde voor het N materiaal wel weet te vinden (ook hoe je het materiaal "probleemloos" kan laten rijden)
Wat er niet is maak je zelf of verander je, dat houdt je juist creatief
Op dit forum hier vind je pareltjes in vele soorten, niveaus en maten
Leuke spullen heb je al, ik (we) kijk(en) uit naar je input
Mvg,
Ad en Geordie
Denk dat je met de tijd de liefde voor het N materiaal wel weet te vinden (ook hoe je het materiaal "probleemloos" kan laten rijden)
Wat er niet is maak je zelf of verander je, dat houdt je juist creatief
Op dit forum hier vind je pareltjes in vele soorten, niveaus en maten
Leuke spullen heb je al, ik (we) kijk(en) uit naar je input
Mvg,
Ad en Geordie
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
-
- Moderator
- Contacteer:
Welkom op het forum 'buurman'. (Tilburg ligt naast mijn woonplaats)
Mooie combinatie, trein/tram!
Ik sluit me aan bij wat anderen zeggen! De liefde voor N komt vanzelf en het forum staat bol van informatie!
Groet,
Hoontje
Mooie combinatie, trein/tram!
Ik sluit me aan bij wat anderen zeggen! De liefde voor N komt vanzelf en het forum staat bol van informatie!
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
Welkom leon
Groeten Erik
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
Welkom Leon op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Hoi allen,
veel dank voor jullie hartelijke reacties! Mooi dat dit forum er is, ik heb al een aantal ideeën opgedaan.
Vr. groet,
Leon
veel dank voor jullie hartelijke reacties! Mooi dat dit forum er is, ik heb al een aantal ideeën opgedaan.
Vr. groet,
Leon