Goed, ik ga ook weer beginnen! Na meer dan 10 jaar pak ik mijn hobby weer op
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Eventjes gepolst bij mijn vriendin wat ze van de plannen vond. Na een beetje wazig knikken en ja zeggen toch gedaan. En zij heeft ook haar enthousiasme gevonden in deze hobby. Detail, huisjes en verven. Goed, we doen het dus samen. Snel op de fiets gestapt (ja student he
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Na een testbaantje, schetsen, tekenen, denken en alles eruit gekomen dat het een modulebaan wordt. Modulebaan? Ja modulebaan! Dat wordt een uitdaging:
Uitdaging 1: Peco is nieuw voor mij. Voorheen altijd met fleischmann rails gereden
Uitdaging 2: Digitaal, al denk ik dat dat wel goed gaat komen.
Uitdaging 3: Ruimte
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Modules zorgt wel voor meer flexibiliteit, misschien zelfs om een keer mee te nemen naar een beursie (Lochem 20... 18?). Ook om kosten wat uit te spreiden, want tot nu toe heb ik als student de 'overheid' behoorlijk laten spekken voor deze hobby, maar mijn dierverzorgingsloontje is nou ook weer niet zo toereikend.. Goed het plan..
Plan
Plan
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- Hoofdlijn, slingerend langs de bosrand
- Zijlijn voor langere goederentreinen
- Opstelsporen voor het knelpunt in de baan
- Aftakking iets idee
- Bergen en bossen
- Water
- .... (wat nog meer in me hoofd opkomt)
Tijdperk
Ja beetje dilemma. Die rheinbaantjes en moderne (vervuilde) zooi trekt me wel, al voelt het ook goed in tijdperk III-IV. Goed moet ik nog een beetje uitzoeken... In ieder geval komt er veel natuur en zal er een leuk dorpje zijn in het dal met stationnetje.
De naam
De naam komt van een oud duits verslagje wat ik zo'n 10 jaar geleden heb gemaakt. Ach ja, zit voor de rest niet veel achter de naam.
Hier even 2 foto's voor een impressie (nog geen hoge kwaliteit, maar komt wel in een later stadium
![Afbeelding](http://i1366.photobucket.com/albums/r763/ZThijs1/IMAG0261_zps74b61bbb.jpg)
![Afbeelding](http://i1366.photobucket.com/albums/r763/ZThijs1/IMAG0262_zpsb5471cb2.jpg)