Hallo ,
Ik heb tot nu toe lenz decoders aangeschaft , maar nu kan ik uhlenbrock decoders tegen fors lagere prijs kopen.
mijn vraag is nu , hoe is de kwaliteit van die decoders en hoe zijn de eigenschappen qua instellen.
Gr Jan
uhlenbrock decoder
Re: uhlenbrock decoder
Ik vind het zeker niet de beste decoders. Het voordeel is dat ze vrij klein zijn. Nadelen zijn er mijns inziens genoeg: lastig in te stellen, nukkig, en zeker met de verlichting is er altijd veel gedoe.
Voor het prijsverschil zou ik het laten. Tran, Kühn...dat zijn ook kleine decoders en niet erg duur, zeker de Kühn niet. Lenz en ESU vind ik ook prima. Die zijn wat groter, maar ze zijn mooi in te stellen met veel functies (die ik eigenlijk niet gebruik, eerlijk gezegd).
Voor het prijsverschil zou ik het laten. Tran, Kühn...dat zijn ook kleine decoders en niet erg duur, zeker de Kühn niet. Lenz en ESU vind ik ook prima. Die zijn wat groter, maar ze zijn mooi in te stellen met veel functies (die ik eigenlijk niet gebruik, eerlijk gezegd).
Wat Jeroen zegt! Ik ga liever voor Kuehn of Tran. Met lenz/esu/overige heb ik geen ervaring.
Hallo Jeroen en Joost,
bedankt voor jullie reactie`s , dan ga ik ook zeker niet met uhlenbrocks aan de gang.
Gr Jan
bedankt voor jullie reactie`s , dan ga ik ook zeker niet met uhlenbrocks aan de gang.
Gr Jan