Verse gebruiker
Verse gebruiker
Goedemiddag,
even een kleine voorstelronde. Mijn naam is Erik, woonachtig in Groningen en 48 jaar.
Ik ben helemaal nieuw in de wereld van modelspoorbouw, wel altijd interesse gehad hierin. Heel vroeger een marklin H0 baantje gehad maar daar bleef het dan bij. Inmiddels jaren verder, eigen huis en het begint steeds vaker te kriebelen maar wegens gebrek aan ruimte iedere keer uitgesteld.
Maar.....op het moment druk bezig met de verbouwing van mijn huis waar een 3e slaapkamer bij wordt gebouwd zodat ik straks een ruimte van 4 x 3 heb waar ik deze hobby kan gaan uitoefenen. Ik heb het niet speciaal hiervoor gebouwd, zo'n freak ben ik dan ook weer niet.
Al genoeg inspiratie opgedaan op dit forum om straks een voorzichtige start te gaan maken met iets eenvoudigs. Wel digitaal want werkzaam in de automatisering dus een beetje op mijn vakgebied blijven is een must.
Verder wandel en hardloop ik graag, lezen, motorrijden (deze zomer naar de Noordkaap op de motor), films of helemaal niks doen
Ik hoop hier dus veel inspiratie op te doen en veel te kunnen leren.
groet
Erik
even een kleine voorstelronde. Mijn naam is Erik, woonachtig in Groningen en 48 jaar.
Ik ben helemaal nieuw in de wereld van modelspoorbouw, wel altijd interesse gehad hierin. Heel vroeger een marklin H0 baantje gehad maar daar bleef het dan bij. Inmiddels jaren verder, eigen huis en het begint steeds vaker te kriebelen maar wegens gebrek aan ruimte iedere keer uitgesteld.
Maar.....op het moment druk bezig met de verbouwing van mijn huis waar een 3e slaapkamer bij wordt gebouwd zodat ik straks een ruimte van 4 x 3 heb waar ik deze hobby kan gaan uitoefenen. Ik heb het niet speciaal hiervoor gebouwd, zo'n freak ben ik dan ook weer niet.
Al genoeg inspiratie opgedaan op dit forum om straks een voorzichtige start te gaan maken met iets eenvoudigs. Wel digitaal want werkzaam in de automatisering dus een beetje op mijn vakgebied blijven is een must.