Verse gebruiker
Verse gebruiker
Goedemiddag,
even een kleine voorstelronde. Mijn naam is Erik, woonachtig in Groningen en 48 jaar.
Ik ben helemaal nieuw in de wereld van modelspoorbouw, wel altijd interesse gehad hierin. Heel vroeger een marklin H0 baantje gehad maar daar bleef het dan bij. Inmiddels jaren verder, eigen huis en het begint steeds vaker te kriebelen maar wegens gebrek aan ruimte iedere keer uitgesteld.
Maar.....op het moment druk bezig met de verbouwing van mijn huis waar een 3e slaapkamer bij wordt gebouwd zodat ik straks een ruimte van 4 x 3 heb waar ik deze hobby kan gaan uitoefenen. Ik heb het niet speciaal hiervoor gebouwd, zo'n freak ben ik dan ook weer niet.
Al genoeg inspiratie opgedaan op dit forum om straks een voorzichtige start te gaan maken met iets eenvoudigs. Wel digitaal want werkzaam in de automatisering dus een beetje op mijn vakgebied blijven is een must.
Verder wandel en hardloop ik graag, lezen, motorrijden (deze zomer naar de Noordkaap op de motor), films of helemaal niks doen
Ik hoop hier dus veel inspiratie op te doen en veel te kunnen leren.
groet
Erik
even een kleine voorstelronde. Mijn naam is Erik, woonachtig in Groningen en 48 jaar.
Ik ben helemaal nieuw in de wereld van modelspoorbouw, wel altijd interesse gehad hierin. Heel vroeger een marklin H0 baantje gehad maar daar bleef het dan bij. Inmiddels jaren verder, eigen huis en het begint steeds vaker te kriebelen maar wegens gebrek aan ruimte iedere keer uitgesteld.
Maar.....op het moment druk bezig met de verbouwing van mijn huis waar een 3e slaapkamer bij wordt gebouwd zodat ik straks een ruimte van 4 x 3 heb waar ik deze hobby kan gaan uitoefenen. Ik heb het niet speciaal hiervoor gebouwd, zo'n freak ben ik dan ook weer niet.
Al genoeg inspiratie opgedaan op dit forum om straks een voorzichtige start te gaan maken met iets eenvoudigs. Wel digitaal want werkzaam in de automatisering dus een beetje op mijn vakgebied blijven is een must.
Verder wandel en hardloop ik graag, lezen, motorrijden (deze zomer naar de Noordkaap op de motor), films of helemaal niks doen
Ik hoop hier dus veel inspiratie op te doen en veel te kunnen leren.
groet
Erik
Laatst gewijzigd door erik66 op 27 jan 2015 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Verse gebruiker
Erik,
Welkom op het forum, je lees al een tijdje mee dus je weet al dat er vele wegen zijn die naar Rome leiden.
Heb je al een bepaald land en periode voor je nieuw te bouwen baan ???
groetjes,
Bert
Welkom op het forum, je lees al een tijdje mee dus je weet al dat er vele wegen zijn die naar Rome leiden.
groetjes,
Bert
Erik, welkom op het N spoor forum
Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben hier en je inspiratie opdoen
Links om, rechts om, het blijft toch altijd kriebelen tot je iets heb neergezet waarover je tevreden bent
Maar dan begint het pas echt
Mvg,
Ad
Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben hier en je inspiratie opdoen
Links om, rechts om, het blijft toch altijd kriebelen tot je iets heb neergezet waarover je tevreden bent
Maar dan begint het pas echt
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Welkom Erik op het N - forum .
Er zijn er hier meer die in een nieuwe ruimte van het nieuwe huis een baan gaan bouwen .
O.a. Maurits en Steven de ene vlugger dan de andere .
mvg Sjaak
Er zijn er hier meer die in een nieuwe ruimte van het nieuwe huis een baan gaan bouwen .
O.a. Maurits en Steven de ene vlugger dan de andere .
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Ik zit te denken aan een combinatie met een andere interesse van mij, namelijk WO II.Wablo schreef:Erik,
groetjes,
Bert
Of een garnizoensstad of een front-situatie, maar ik denk dat ik eerst even wat ervaring ga opdoen met bouwen in het algemeen.
Waarschijnlijk zal het dus eerst iets algemeens worden zoals een berg landschap.
Groet
Erik
Welkom!
Veel bouw en lees plezier!
Veel bouw en lees plezier!
Groetjes, Pruts3r - 2 linker handen 4 LIFE! :D
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 04-03-'19)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 04-03-'19)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
-
- Moderator
- Contacteer:
Welkom
Interessante tijdskeuze. WOII. Artitec is momenteel een eerste serie tanks etc aan hdt uitbrengen. Volgens mij uit die tijd.
Geen idee of ef ook Trein modellen van zijn ujt die tijd met bepantserde delen en verduisterde seinen...
Succes in elk geval.
Groetjes
Hoontje
Interessante tijdskeuze. WOII. Artitec is momenteel een eerste serie tanks etc aan hdt uitbrengen. Volgens mij uit die tijd.
Geen idee of ef ook Trein modellen van zijn ujt die tijd met bepantserde delen en verduisterde seinen...
Succes in elk geval.
Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Welkom Erik,
Veel lees- & chatplezier
Veel lees- & chatplezier
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten