gravita 10 bb
gravita 10 bb
ik heb een nieuwe loc gekocht bij hans vandaag binnen gekregen van Brawa de Gravita 10 BB bij het programmeren (ik heb een apart programmeerspoor)als hij bij stap 7 is dan fout geen antwoord .Hij rijdt wel op nr 3 ook moet er geluid in zitten maar ook dat hoor ik niet zijn er meer die deze loc hebben gekocht, ik heb de intellibox 2 en rij met koploper .Dik
Re: gravita 10 bb
Dik,
En wat moeten wij ons voorstellen bij stap 7 gaat het fout?
Maar met de Intellibox II kun je 65535 functies bedienen, denk zo maar dat je met 1 van de eerste 28 functies echt wel wat geluid uit de loc kunt krijgen.
Groetjes
En wat moeten wij ons voorstellen bij stap 7 gaat het fout?
Maar met de Intellibox II kun je 65535 functies bedienen, denk zo maar dat je met 1 van de eerste 28 functies echt wel wat geluid uit de loc kunt krijgen.
Groetjes
Ik heb er een, geen idee wat je bedoeld met programmeren en welke stappen je volgt. Maar normaal Is het zo dat je alleen het adres wijzigt en That's it. Stap 1 van 1.
Althans dat was met mijn gravita met sound wel. Overigens is knop F1 de diesel. F2 tm f8 uit mn hoofd de rest. En hoe kun je geen idee hebben of er geluid in zit. Je hebt hem toch nieuw gekocht. Prijs verschil zit er best wel tussen om niet onopgemerkt te zijn.
Althans dat was met mijn gravita met sound wel. Overigens is knop F1 de diesel. F2 tm f8 uit mn hoofd de rest. En hoe kun je geen idee hebben of er geluid in zit. Je hebt hem toch nieuw gekocht. Prijs verschil zit er best wel tussen om niet onopgemerkt te zijn.
Hallo Joost ik heb hen met geluid gekocht dit is mijn eerste loc waar geluid in zit en alle begin is moeilijk maar het probleem is waarschijnlijk dat hij de decoder niet helemaal uitleest. Groeten Dik
Je hoeft niks uit te lezen Dik.
In stappen uitlegd:
Stap1: Zet de lok op het programmeer spoor.
Stap2: Programmeer met je IB CV1(adres) naar wens op bijvoorbeeld: 10
Stap3: Selecteer lokadres 10 en rijden maar. Druk op F1 voor geluid.
Meer is het echt niet.
Vervolgens in koploper maak je de lok aan, geeft deze adres 10 mee, en geef bij zijn functies aan dat hij geluid heeft onder Functie F1
In stappen uitlegd:
Stap1: Zet de lok op het programmeer spoor.
Stap2: Programmeer met je IB CV1(adres) naar wens op bijvoorbeeld: 10
Stap3: Selecteer lokadres 10 en rijden maar. Druk op F1 voor geluid.
Meer is het echt niet.
Vervolgens in koploper maak je de lok aan, geeft deze adres 10 mee, en geef bij zijn functies aan dat hij geluid heeft onder Functie F1
Laatst gewijzigd door FidOo op 13 mar 2015 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt allemaal er zat geen beschrijving van de decoder bij de F nummers was dus natte vinger werk maar dat is nu in orde de diesel claxon alles doet het leuk spele dingetje .Groeten Dik