aanvragen locomotief slots
aanvragen locomotief slots
ik rij IB2 met koploper wie heeft dit probleem ook gehad bij het opstarten als je dan op het groene bord druk krijg ik aanvragenlocomotief slot krijg dan een balk welke langzaam volloop maar vlak bij het einde krijg ik (de communicatie met de centrale is verbroken) ik heb dit al een paar keer geprobeerd met het zelfde .Groeten Dik
Re: aanvragen locomotief slots
Dik,
Ik denk dat jij dat alleen hebt. Vertraagde communicatie wijst richting een verbindings probleem tussen de PC en de IBII.
Mvg
Wim.
Ik denk dat jij dat alleen hebt. Vertraagde communicatie wijst richting een verbindings probleem tussen de PC en de IBII.
Mvg
Wim.
Hallo Wim vreemd ik heb alleen koploper op deze pc staan het is windows 7.groeten dik
Waarom is dat vreemd, er kan toch gewoon iets defect zijn of niet goed aangesloten of ingesteld.
Mvg
Wim.
Mvg
Wim.
Heb je seriele aansluitkabel of loconet-utp? Check de instellingen van de poorten eens( zie handleiding koploper) Probeer andere kabels etc.
Even logisch stap voor stap zaken gaan uitsluiten.
Even logisch stap voor stap zaken gaan uitsluiten.
bedankt allemaal alles was in orde maar de andere dag werkte hij weer gewoon zeker last van de warmte .Groeten Dik