Digitaal aansturen
Digitaal aansturen
Om nu digitaal te gaan besturen via de pc heb ik volgens mij het volgende nodig klopt dit?
Extreme keerlus module (voor de te creëren keerlus)
S88SD16-n is een terugmelder op basis van het s88 (voor bezetmelding)
WWD8 (Wissel Decoder DCC Geschikt voor het aansturen van 2 groepen van 8 wisselaandrijvingen (electromagnetisch)
XPressNet / s88XPressNetLI_USB voor de koppeling voor multimaus met pc voor koploper
En hoe moet ik nu precies de rails indelen in blokken das me nog steeds niet geheel duidelijk en in hoeveel blokken om met koploper goed te kunnen werken? (Tekeningetje?)
Gr Reinier
Extreme keerlus module (voor de te creëren keerlus)
S88SD16-n is een terugmelder op basis van het s88 (voor bezetmelding)
WWD8 (Wissel Decoder DCC Geschikt voor het aansturen van 2 groepen van 8 wisselaandrijvingen (electromagnetisch)
XPressNet / s88XPressNetLI_USB voor de koppeling voor multimaus met pc voor koploper
En hoe moet ik nu precies de rails indelen in blokken das me nog steeds niet geheel duidelijk en in hoeveel blokken om met koploper goed te kunnen werken? (Tekeningetje?)
Gr Reinier
Re: Digitaal aansturen
Riendier. Ik vermoed zo maar dat de reden dat je geen antwoord krijg is omdat er ik schat in 1000 topics te vinden zijn hier op het forum die precies uitleggen wat je nodig hebt en hoe je een baan maakt met blokken.
even een beetje je huiswerk doen en je kan binnen 5 minuten antoowrd geven op je eigen vragen, de eerste zal ik voor je doen antwoord is Ja.
even een beetje je huiswerk doen en je kan binnen 5 minuten antoowrd geven op je eigen vragen, de eerste zal ik voor je doen antwoord is Ja.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Bedankt voor het huiswerk!
Aangezien iedereens situatie weer anders is of hardware van verschillende fabrikanten gebruikt willen beginners soms ook gewoon bevestiging of het geen zei hebben uitgezocht ook het geen is dat zei nodig hebben, zou zonde zijn als iemand verkeerde hardware zou bestellen die hij dan niet zou kunnen gebruiken.
Iniedergeval hartelijk dank voor deze informatie...
Gr Reinier
Aangezien iedereens situatie weer anders is of hardware van verschillende fabrikanten gebruikt willen beginners soms ook gewoon bevestiging of het geen zei hebben uitgezocht ook het geen is dat zei nodig hebben, zou zonde zijn als iemand verkeerde hardware zou bestellen die hij dan niet zou kunnen gebruiken.
Iniedergeval hartelijk dank voor deze informatie...
Gr Reinier
Soms moet je even op het juiste spoor komen inderdaad.... Lees rustig door en als je vragen hebt over een Digitaal onderwerp stel ze.
Succes6 en laat je niet te snel ontmoedigen digitaal kan in het begin overweldigend zijn maar uiteindelijk is het makkelijker dan het lijkt.
Succes6 en laat je niet te snel ontmoedigen digitaal kan in het begin overweldigend zijn maar uiteindelijk is het makkelijker dan het lijkt.
Bedankt Edwin soms is te veel informatie ook niet fijn waardoor de keuzes nog moeilijker worden....
Gr Reinier
Gr Reinier
Reindier,
Of gewoon op de juiste plaats om informatie of uitleg vragen, helpt ook.
Groetjes
Of gewoon op de juiste plaats om informatie of uitleg vragen, helpt ook.
Groetjes
-
- Elektronica/Commercieel
Soms kan het begin heel simpel uitgelegd worden. Zoals hier: http://www.nproject.org/nl/modelspoor-d ... ders.html
Maar wat Wim zegt klopt ook, al is het wellicht een optie om Reindier zijn vraag uit de beginpost van een antwoord te voorzien? Dan hebben anderen die dit draadje vinden in de zoekopdracht hier ook wat aan
Maar wat Wim zegt klopt ook, al is het wellicht een optie om Reindier zijn vraag uit de beginpost van een antwoord te voorzien? Dan hebben anderen die dit draadje vinden in de zoekopdracht hier ook wat aan