Dag allemaal,
Ik deel graag mijn project op dit forum. Ik wil eigenlijk graag een grote baan met Nederlands materieel, maar de ruimte daarvoor wordt op dit moment nog voor andere doeleinden gebruikt. Daarom maar veen kleine baan. Ik ben al een poosje bezig. Op het N-spoor-pagina op Facebook heb ik al eens een filmpje geplaatst.
Ik ben geïnspireerd door een artikel in een Frans modelspoortijdschrift, een leuk idee voor mijn kleine baan.

Het idee is dus een soort van dubbele 8. In Anyrail ben ik maar eens gaan ontwerpen met dit resultaat:

Zo bedacht ik dat het een klein Duits bergdorpje moest worden met een station. Voor de sfeer, geïnspireerd door andere banen, maak ik een winterbaan met een klein kerstmarktje, kerstboom en een skipiste. De baan is gemaakt op een plateau van 95 x 52 cm.
De trein die op de baan loopt is een Duits dieseltreinstel, om precies te zijn de baureihe 627.0 van de DB in het rood. Dit treinstel bestaat uit één wagen en past qua lengte dus prima op zo'n kleine baan. Het model is van Arnold (HN2156).

Nou de rest volgt zeer binnenkort...