Ik ben van plan om deze baan te gaan bouwen op een oppervlakte van 1750x850 mm.
Heeft iemand dit baanplan in minitrix. Ik weet dat die er moet zijn, maar ik kan hem niet vinden.
mv.g.
Jeroen

Ik denk dat je wat anders van plan was, want zoals je het nieuwe plan nu hebt geschetst kun je als je het zichtbare station tegen de klok in verlaat wel in het schaduwstation komen, en dan weer terug naar het zichtbare station. Maar nu kom je met de klok mee aan. En als je niet van richting verandert blijf je daarboven een klein rondje rijden. Het oorspronkelijke plan is in feite een dubbel gevouwen ovaal. Dus een trein rijdt altijd het hele ovaal.
Hoi Paul,PaulRoman schreef: ↑24 mei 2022 07:35 Hallo Bert,
Met onderstaande conclusie ben ik het niet eens.
Ik denk dat je wat anders van plan was, want zoals je het nieuwe plan nu hebt geschetst kun je als je het zichtbare station tegen de klok in verlaat wel in het schaduwstation komen, en dan weer terug naar het zichtbare station. Maar nu kom je met de klok mee aan. En als je niet van richting verandert blijf je daarboven een klein rondje rijden. Het oorspronkelijke plan is in feite een dubbel gevouwen ovaal. Dus een trein rijdt altijd het hele ovaal.
Groet,
Paul
Bert79 in mijn beleving zijn dat de hoogte maten en ik zie zelfs de DW 3% staan en bij de UP 3% percentage staan voor de hellingen.
Dat zijn idd de hoogtematen denk ik.