Modeltreinmarkt Lochem
Vrijdag 27 december en zaterdag 28 december organiseren we in samenwerking met Mehlbaum en Bovendorp, Modeltreinmarkt Lochem.
Zaal Bousema is dan weer gevuld met modeltrein verkopers in diverse schalen.
Mits er geen sneeuwstormen e.d. zijn en er een beetje redelijk te rijden valt over de weg, zal ik er zijn.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Nou ja, 'even' naar Lochem? Het valt op mijn verjaardag dus heb ik enig 'krediet' voor wat betreft de tijdsbesteding maar ik vrees dat ik er geen tijd voor heb. Daarnaast, zo'n uitstapje is 55 euro aan brandstofkosten voor mij. Maar ik zou wel graag willen!
Ik was wel van plan te komen, maar moet even kijken hoe en wanneer. Vrijdags kan ik pa na 18.30u gratis met de trein reizen en heb ik mogelijk nog een verjaardag en zaterdags eindigt de beurs wat vroeg( gezien mijn dag/nacht ritme ).
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
neudalhausenstadbahn schreef:Ik was wel van plan te komen, maar moet even kijken hoe en wanneer. Vrijdags kan ik pa na 18.30u gratis met de trein reizen en heb ik mogelijk nog een verjaardag en zaterdags eindigt de beurs wat vroeg( gezien mijn dag/nacht ritme ).
Groetjes Michiel
Eeen vriend kwam straks met knipperende lampen het busstation in Arnhem op rijden en had mij nodig. Ik werd verzocht de 27e s'avonds lijninstructie te geven op lijn 60 naar Tolkamer dus het word de 28e dat ik kom.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Wij (mijn vrouw & ik) willen om 10:00 uur voor de deur staan en dan een bezoekje doen!
En dat geldt dan voor morgen, toch eens even kijken wat we zoal daar aan treffen
Dus voor diegene die er dan zijn (tot +/- 12:00 uur) Tot morgen.
Vanmiddag even op de beurs geweest, gezellig, lekker rondneuzen tussen
alle schalen.
De oranje ploeg heeft er de wereld aan spul staan/liggen in ons N spoor.
Mn nieuwe BR114 opgehaald in de winkel, en op de beurs een, jawel,
mooie 2 assige dieselloc van Playmobil gescoord!!
Ondanks de leuke aankopen toch een frustratie.....
In 2010 heb ik de toen nieuwe Fleischmann VT11,5 TEE set gekocht bij Hans.
Blijkbaar hebben de vleesmannen een nieuwere variant die compleet
als 7 delige set in een schitterende verpakking wordt geleverd.
En ik heb dus zo'n standaard doosje dat uit zichzelf geel wordt......
Ach, het is maar een doosje, maar als je 450 euro uitgeeft voor zoiets
dan verwacht je wel wat luxe..
Binnenkort zal ik de foto's plaatsen van de BR114 die er schitterend uitziet.
Zatermiddag ben ik even op bezoek geweest in Lochem.
Leuk gemoedelijk beursje met een aantal handelaren, hoofdzakelijk N-spoor materiaal.
Michiel liep ik er toevallig nog tegen het lijf, voor de rest weinig bekenden, behalve dan de handelaren...