apk schreef:net gewonnen op ebay de laatste kit!!!!!! van de 1500
Hehehe, dan waren wij tegen elkaar aan het bieden.
Ik kreeg eerst een bericht dat ik het verloren heb, daarna een mailtje "second chance". Ik heb nu dus ook een kitje, maar dan 1 pond goedkoper, ben ik toch nog winnaar
Vandaag weer eens een pakketje van Shapeways in ontvangst mogen nemen met daarin de kappen en bodemplaten van de SM 90. Ook zaten er de vernieuwde baanschuivers van de DH 2 in.
80.jpg (41.32 KiB) 5702 keer bekeken
Zal nog wel even duren voordat de kapjes van een kleurtje zijn voorzien, eerst maar eens 'de werkplaats' afmaken.
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
van mijn kant even paar weken geen nieuwtjes
heb t op dit moment erg druk.
de kap van de benelux staat wel op shapeways, maar zonder onderkant, die is nog niet af
kap is ongeveer 30euro,, en de bodemplaat zal ongeveer 15euro worden
Op Eurospoor al gekocht, maar Freebit Hans moest er nog wel een decodertje inbouwen. Dat is gelukt met een Kuehn decoder die onder een hoek van 90 graden in de stekker kan worden geprikt. Scheelt enorm in de ruimte, zo'n decoder. De nieuwe wagen is een Tomix 6421. Deze wagen kan de rails stofzuigen en poetsen, alleen niet beide functies tegelijk. Je haalt de stofzuigerknop eruit en zet dan een van de twee soorten poetsknopjes erin. De ene poetst meteen, de andere knop poetst, maar dan moet je wel even het textielen onderkantje vochtig maken. Deze railstofzuiger annex railpoetser schijnt volgens de verhalen zeer goed te werken, met name het zuigdeel! Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik hem over een week of twee op de baan rond laat rijden.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Glaskast189 schreef:Nog een paar uur dan is het zover!
spoor65 schreef:
Glaskast189 schreef:
Na 6 decmber zet ik een paar foto's van mijn nieuwe aanwinsten van de afgelopen maanden
Als die treintjes dan maar niet net zo oud zijn dan die grijze baardaap zelf, waarvan jij blijkbaar verwacht dat die wat voor je meebrengt
Als goed is niet
Dan niet vanavond, of morgen die kalkwagons, mobile db wagons en wascosa`s hier laten zien, die sinds gister op het andere forum staan als nieuwe aanwinst he
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
Glaskast189 schreef:Nog een paar uur dan is het zover!
Dan niet vanavond, of morgen die kalkwagons, mobile db wagons en wascosa`s hier laten zien, die sinds gister op het andere forum staan als nieuwe aanwinst he