Nu ik toch al weer een tijdje lid ben van dit forum, besef ik dat ik elke keer tegen dezelfde “problemen” aan loop, dus ik ben eens in het gebruikerspaneel gaan graven om te zien wat er allemaal mogelijk is.
Het probleem wat ik probeer op te lossen is dat er een aantal interessante draadjes zijn die ik wil volgen. Deze staan vaak op de 1e of 2e pagina in “Toon actieve onderwerpen”, maar als ze daar toevallig niet bij staan, zijn ze vaak lastig te vinden (zie mijn draadje over de zoekfunctie).
Vandaar dat ik dacht slim te zijn en me te abonneren op deze draadjes. Dit werkt op zich prima, maar daardoor loopt wel je inbox vol met e-mailtjes over nieuwe berichten. Ik heb niet kunnen vinden hoe je dit uit kunt zetten.
Iemand suggesties over hoe ik dit uit kan zetten, of een andere manier om "bookmarks" te maken voor jezelf?
Gebruik van abonnementen op dit forum
-
Onderwerp starter - Berichten: 1469
Gebruik van abonnementen op dit forum
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Re: Gebruik van abonnementen op dit forum
Edwin,
Om de abbo's uit te zetten kan je o.a. in de verstuurde mail de onderste link aan klikken, zie in je mail:
Als je geen e-mails wilt ontvangen, kun je op "Geen abonnement meer op dit onderwerp" klikken onderaan het onderwerp. Of klik op de volgende link:
Mvg,
Ad
Om de abbo's uit te zetten kan je o.a. in de verstuurde mail de onderste link aan klikken, zie in je mail:
Als je geen e-mails wilt ontvangen, kun je op "Geen abonnement meer op dit onderwerp" klikken onderaan het onderwerp. Of klik op de volgende link:
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Edwin,
Naast "Abonneer op dit onderwerp" is er "Bladwijzer onderwerp". Dan kun je vanuit je eigen gebruikerspaneel onder "Bladwijzerbeheer" de draadjes oproepen. Die met nieuwe berichten staan bovenaan.
Helpt dit?
Groet,
Jan
Naast "Abonneer op dit onderwerp" is er "Bladwijzer onderwerp". Dan kun je vanuit je eigen gebruikerspaneel onder "Bladwijzerbeheer" de draadjes oproepen. Die met nieuwe berichten staan bovenaan.
Helpt dit?
Groet,
Jan
-
Onderwerp starter - Berichten: 1469
@Jan: Bedankt, dat is precies wat ik bedoel! Ik snap niet dat ik daar al 5 jaar overheen heb gegeken
@Ad: Het ging mij erom een abonnement te hebben zonder emails te ontvangen, dat kan blijkbaar niet, want ik had een bladwijzer moeten gebruiken.
@Ad: Het ging mij erom een abonnement te hebben zonder emails te ontvangen, dat kan blijkbaar niet, want ik had een bladwijzer moeten gebruiken.
Groeten,
Edwin
Edwin
, ook ik was al enige tijd op zoek naar zoiets
thanks,
thanks,
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Edwin, Maurits,
Graag gedaan! Blij dat ik heb kunnen helpen.
Groet,
Jan
Graag gedaan! Blij dat ik heb kunnen helpen.
Groet,
Jan
-