Wel even gekletst met H@ns en een kokertje Peco55 meegenomen. Nu heb ik in ieder geval de rails in huis om eindelijk eens te beginnen...
Verder dit weekend vooral IKEA-bouw en opruimwerkzaamheden
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Er waren ook meer diorama's aanwezig als grote banen, hierdoor sta je altijd in de rij om er even bij te kunnenLemland schreef:Ik was er met Lem en mevrouw Bart. Had wel de camera mee maar die is in de tas gebleven, veel h0 en te weinig N. Bovendien kon ik bijna nergens bij om even rustig te kijken of fotograferen. Vond het nogal druk.
Bart
Detlev schreef:Vandaag ook geweest. 't Is dat ik de buurt ken (heb daar vlakbij gewerkt) toch 20 minuten gezocht naar een parkeerplek. De betaalde parkeerplaats was zelfs vol.
Wel even gekletst met H@ns en een kokertje Peco55 meegenomen. Nu heb ik in ieder geval de rails in huis om eindelijk eens te beginnen...
Verder dit weekend vooral IKEA-bouw en opruimwerkzaamheden
Nou, deels. Wat mevrouw Bart toevallig ook tegen mij zei: het is wel groot maar veel delen zien er nogal snel en zonder gevoel voor detail in elkaar gezet uit. Bebouwing daarentegen vond ik wel weer mooi, zag er overtuigend uit.Erratic schreef:De grote baan van Railkontakt msg Zevenbergen vond ik niet mooi.
Je wordt weer bedanktJerome schreef:! idd weinig n spul..
Goed punt van de bebouwing. Heb je gelijk in.Lemland schreef: Nou, deels. Wat mevrouw Bart toevallig ook tegen mij zei: het is wel groot maar veel delen zien er nogal snel en zonder gevoel voor detail in elkaar gezet uit. Bebouwing daarentegen vond ik wel weer mooi, zag er overtuigend uit.
Bart