hijs af,
zoals altijd eerst de upload issues verhelpen,, en dan een aantal weken wachten tot ik geld heb voor het prototype,, en dan hoop ik hem online te kunnen zetten voor jullie!
edit:
ben al een uur ermee aan t kloten btw,, lukt nog steeds nie,, maar ff naar shapeways gemailed,, hopelijk morgen antwoord.. (zit een inverted normal die ik niet kan vinden)
@Dompie,, ah vandaar,,, nouja,,hijs iig dichtgeplakt speciaal voor jou hehe
Ohja,, de bestemmings displays zijn helaas dicht gebleven,, sorry voor de mensen die ze liever open hadden, maar dit was makkelijker voor mij (aangezien bij het snijden 3 vn de 4x de pc helemaal stil viel!)
Edit 2:
Zojuist zijn de ventilatoren van het dak eraf gesloopt!
dit betekend dat het dak leeg is! op deze manier wordt er ruim 30euro bespaard!
ik vindt dit toch zonde om er dan op te laten, want mijn ventilator kasten waren gewoon vierkante blokken zonder details (want die zie je niet),, die kan je dus zelf beter maken van stukje hout of welk ander materiaal dan ook,, daar zijn jullie toch wel goed in
Edit 3:
Ventilators zijn er toch maar weer opgezet,, het ging maar om een verschil van 10euro
dus heb ik het punt gekozen om toch voor de 10euro extra te gaan,, dit voegt toch wat extra's toe!
ook is er op de bodemplaat weer wat toegevoegd waardoor de stoeltjes beter staan...
What you see is what you get:
helaas een hoge 164euro.
hiervoor krijg je:
4kappen
3bodemplaten met stoeltjes
1bodemplaat zonder stoeltjes
----
Sorry voor de hoge kosten
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
toch weer 30euro duurder als de VIRM,, en kan niet begrijpen waar k zoveel massa nou in heb moeten pompen?