Van AL mn stomers???mikey schreef:Dat zijn weer een paar mooie stomers Ik mis nog wel een mooie line-up
Zal eens kijken of ik dat voor elkaar kan boxen
Van AL mn stomers???mikey schreef:Dat zijn weer een paar mooie stomers Ik mis nog wel een mooie line-up
10 ofzo... moet eigenlijk wel kunnen denk ikmikey schreef:Ehh... hoeveel heb je er dan?
Gisteren met de post binnen gekomen:
Deze 4 zelflossers. Deze moet ik helaas wel delen met ons forumlid Arjan Alleen de 2 bruine zijn voor mij
En... 3 setjes sommerfeldt pantografen. Deze zijn bestemd voor mijn 1500's
Yep. Ik heb er inmiddels een stuk of 70, gaan in mijn nieuwe baan ingebouwd worden. Maar eerst effe zorgen voor een huis daar omheen.Ad_M schreef:Nice
Via Jos Steven?
Mvg,
Ad
Mooie set. Ik had er eerder ook zo een aangeboden gekregen maar heb toen maar de hornby arnold set gepakt omdat ik minibahn niet kende en dacht dat het lima was.Rob_Lochem schreef: Bij H@ns deze mooie complete Rheingold set van Minibahn (16611300) gevonden :D .
Mvgr.
Rob.
De kwaliteit is prima, mooie set. Het zijn volgens mij verbeterde Lima modellen die door Hobbytrain onder de naam Minibahn op de markt werden gebracht.Pruts3r schreef:Mooie set. Ik had er eerder ook zo een aangeboden gekregen maar heb toen maar de hornby arnold set gepakt omdat ik minibahn niet kende en dacht dat het lima was.Rob_Lochem schreef: Bij H@ns deze mooie complete Rheingold set van Minibahn (16611300) gevonden :D .
Mvgr.
Rob.
Maar? Mooie kwaliteit?
Ok, kijk zo leer je nog eens wat. Goed om te weten!Rob_Lochem schreef:De kwaliteit is prima, mooie set. Het zijn volgens mij verbeterde Lima modellen die door Hobbytrain onder de naam Minibahn op de markt werden gebracht.Pruts3r schreef:
Mooie set. Ik had er eerder ook zo een aangeboden gekregen maar heb toen maar de hornby arnold set gepakt omdat ik minibahn niet kende en dacht dat het lima was.
Maar? Mooie kwaliteit?
Op de rijtuigen staat aan de onderkant alleen Minibahn en geen Lima.
Ik heb ook nog een VT08 van Minibahn en deze ziet er ook perfect uit voor een model van eind jaren 80 begin jaren 90. Rij-eigenschappen zijn ook prima.
Rob.
Sow, das een mooi rijtuig! Ik zit nog een beetje te puzzelen wat ik achter mn gestroomlijnde BR01 1070 ga kopen, maar nu ik jouw Mitropa speisewagen zo zie wordt het ineens wel duidelijkstejaap schreef:de aankopen van deze week
eerst een restauratie rijtuig van Fleischmann, gaat voor wat kleur zorgen tussen de groende rijtuigen
nummer 2 de V100 van Brawa in railpro kleuren, om de railpro sleep te trekken
en nummer 3 is een groene krokodil van minitrix, gewoon omdat ik hem mooi vind /
Dat was de eerste die ik mailde: niet meer leverbaar en bij hem niet beschikbaar...spoor65 schreef:http://www.keuterman.nl/
probeer hier eens of ze de buffers kunnen leveren,
je kunt ze mailen of bellen.
Keuterman is het aangewezen servicepunt van de Firma Marklin/trix voor service en reparatie in nederland.
mvg
Freddy
Ok, thnx. Ga ik doen. Het is geen lawaaimaker. Hij snorts/zaagt zegmaar. Mn FLM is echte TOTAAL fluister stilRick schreef:De baanruimer haal je er zo vanaf, dat is geen probleem. Mijn 1800 is wel bijna net zo stil als een Fleischmann en zeker geen lawaaimaker.
Rob, die zijn voor de 1200. Op mijn verzoek getekend door Mark.bisschop schreef:
Wel nu ben ik net tot de ontdekking gekomen na het repareren van een Minitrix 1200 dat dit de zelfde buffers zijn als de 1800
En die zijn wel te bestellen bij Markenburg op Shapways http://www.shapeways.com/model/391841/b ... erialId=61
Is dat geen goed nieuws?
Groetjes,
Rob