![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Jos
Ben, net zoals de minitrix MAK loks, de arnold Kofs, Arnold MAK DE1024 (bijna alle arnold loks wat dat betreft).......BenQ schreef:Deze lok had ook een kapot tandwiel: Dit is een Roco V188 (staat er ook om bekend)
die vlieger gaat helaas niet op weet ik uit ervaring.FidOo schreef: zoals je ziet zijn deze tandwielen kant en klaar, niks opboren of moeilijk doen. Enige is je draaistellen en assen demonteren, tandwielen en weer terug monteren
Hoi Joost,FidOo schreef:Sjaak, ik geloof dat ze toen via keuterman/minitrix zelf te verkrijgen waren.
Maar mocht je het gevonden hebben. Wil ook wel 1 setje uit voorzorg wel hebben.
Rob,bisschop schreef:die vlieger gaat helaas niet op weet ik uit ervaring.FidOo schreef: zoals je ziet zijn deze tandwielen kant en klaar, niks opboren of moeilijk doen. Enige is je draaistellen en assen demonteren, tandwielen en weer terug monteren
Op de site staat het ook al aangegeven dat de tandwielen een boring hebben van 0,95 mm en de as van de arnold mp is 1 mm.
Ik ruim de assen voorzichtig iets op met een ruimertje en dan met een klein klapje met de hamer en de as zit weer door het tandwiel heen.
Ik heb het al bij verschillende motorposten gedaan ik bied bij deze ook de service aan voor die gene die het niet zelf zien zitten.
Voor 20 euro worden de 4 tandwielen vervangen en krijgt de motor een schoonmaak beurt en worden de silecone slangetjes die van de motor naar de cardan as gaan ook vervangen.
groetjes,
Rob
Vreemd..., zowel op mijn werk pc, thuis pc en telefoon zie ik hem wel...Hoontje schreef:Ad... no picture???![]()
Groet,
Hoontje
Sjaak, de asjes zijn er wel, maar tegenwoordig onder een ander artikel nr. Ik heb dit ooit gepost maar kan het 123 niet terug vinden. Ik laat het weten als ik het gevonden heb.Krab schreef:Hoi ,
wou dat ik wist waar die asjes van de mak 6400 lokjes besteld konden worden .
Daar zullen wel meerdere mee zitten ,ken in ieder geval meerdere personen die er om verlegen zitten .
mvg Sjaak