Denk nog ff aan ons gesprek gisteren, zowel aan mijn vraag aan Lem, of hij blij was dat nu zijn baan weer aan bod komt,
maar ook over de verdeling van de prijs.
Dat laatste is nu dus zeker. Bart heeft een nieuwe Fleischmann doos.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
Vandaag naar Lochem geweest .
Heb jullie bouw , op het Forum dagelijks gevolgd.
Maar moet zeggen , in het echt is de diorama van jullie beide 100x mooier dan op Foto's
in een woord SCHITTEREND
Ik duim voor een mooie uitslag , en dat jullie beide in de prijzen mogen vallen
bedank met name uw vrouw en moeder voor de leuke en gemoedelijke uitleg en verhaal
met Vriendelijke Groeten vanuit deze kant
aan alle Fred
Jullie hebben de eerste prijs oprecht verdient
zag het pas staan na ik het berichtje had geschreven
Nogmaals dit was een Diorama met een heel hoog WOW factor
Zeker verdiende eerste prijs Julia en Bart!
Concurrentie bleek hevig, met een voorspong van twee stemmen, de 1ste prijs binnen geharkt!!!!
Ik hoop dat jullie net zo veel plezier hier in hebben gehad als wij (geen twijfel aan vermoed ik)
Mvg,
Ad en Geordie
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier. DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Inderdaad verdient gewonnen, wat bouwkwaliteit betreft stak dit er naar mijn mening echt met kop en schouders boven uit!, de enige die in de buurt kwam was Maarten maarja die had het nog niet af en deed dus niet mee.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Inderdaad volkomen terecht de eerste plaats behaald.
Ik moet ook zeggen dat ik de laatste tijd heel erg genoten heb van het hele bouwproces hier op de site.
Ik denk dat dat misschien toch ook wel een positieve bijdrage heeft geleverd.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]