Hi guys,
Na mijn oeverloze geouwehoer van tijd tot tijd nu maar weer eens tijd om mijn account wat nuttiger te maken: even wat te updaten over een zeker N-spoorbaantje. Ik ben er de afgelopen twee dagen weer flink druk mee geweest, en ik kan bijna geen groen meer zien. Al is het natuurlijk wel erg leuk om een beetje te kliederen. Zeker als je dat vergelijkt met aansluitingen solderen t.b.v. je infrarood-yellowtooth-G5-FiWi-Datalink-CPDLC-ACARS-LBR-LZB-ASB II systeem voor de ECoS. Dan heb je verder ook maar één draadje nodig naar één railstaaf, en dan heb je ook wat. Nú in de winkel voor maar €10.000,-
.
Groenen dus, en niet zo'n beetje. Gaandeweg werd ik weer lekker creatief en heb ik er ook weer max zin in. Nu nog even verder detailleren bij -hoe kan het ook anders- de biertuin zitten eraan te komen, en dan kan ik daar ook de laatste bomen plaatsen.
Ohja, om erbij te komen én te fotograferen heb ik inmiddels een ladder nodig. Leuk, dat N-spoor....
De weg heeft ook nog wat detaillering nodig. HM-paaltjes enzo, bordjes, autootjes......je kent het wel....
Er is met dank aan mijn noeste bomenbouw-arbeid inmiddels een bosrandje ontstaan.
Wat meer in detail. Hoog gras, struikjes, 500.000 soorten strooisels en dan maar wat raak gooien. Echt heerlijk werk. Jammer is: hoe meer oppervlak je volstouwt, hoe minder plek om alles neer te zetten. Een wijze tip!
Ohja, bij het bierhuisje dus een afrit etc. Met een truttig muurtje van keien, een tuintje en meer van die Duitse flauwekul....
Vanaf de burcht gezien....
In mijn overvloedige bui van truttigheid besloot ik dat er ook maar een vijvertje bij moest komen. Let wel, alles ligt nu nog te drogen...
Zo. Dat was weer even een klein foto-updateje. Het is wel eens geinig om zo op een ladder te werken aan je baan....terwijl je nergens op toch bijna een vierkante meter een sein, mast, rail of iets anders treinigs ziet. Dat zit namelijk gewoon een dikke 80 cm. lager. Puur landschap bouwen. Het is wel leuk, ja. Het valt me wel tegen hoeveel werk erin zit. Beduidend meer dan bij DU-B. .
Enjoy! Gauw weer bouwupdates en foto's.
J.