shoven schreef:Ah OK. Wij hopen op april of mei. En op een zachte winter. Daar hangt de planning van af.
Van mij hoeft er ook geen strenge winter te komen..... maar dat is een ander verhaal. . Heb je al een plan voor jouw nieuwe baan? Je hebt er in ieder geval genoeg tijd om daar goed over na te denken.
Zo te zien is er om het huis heen ook genoeg ruimte voor een tuinbaantje.....
Ik hoop voor je dat de bouw van je huis voorspoedig verloopt..... en dat je naast het werk aan het huis genoeg tijd en zin overhoudt om ook aan de baan te werken.... (want daarvoor namen jullie toch dat nieuwe huis??? )
Thanx guys.
Om de vraag van Bert te beantwoorden: het huis gaat redelijk voorspoedig. Het dak zit er al op, deze week beginnen ze de buitenmuren te metselen. Hopelijk is het klaar voor we ons huidige huis uit moeten op 29 mei.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Steven, van harte gefeliciteerd.
En natuurlijk nog vele jaren spoorplezier.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Thanx guys. Tja, 100 pagina's, vergeleken met sommigen is het niets...
Over een tijdje zal er een nieuw draadje gestart worden, maar ik gok dat we dan al aardig richting najaar gaan. Eerst maar even een huis bouwen. Ik hoop dan ook op een vreselijke kwakkelwinter, gaat goed tot nu toe.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoever Steven is met de bouw van zijn nieuwe huis en baan, dus zal ik de teller maar op 999 zetten , een beetje druk op de ketel is nooit weg
Bert
Laatst gewijzigd door Wablo op 06 apr 2015 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.