Dit was een van de dingen die gisteren op rail aan mijn vingers bleef kleven.
Okay beetje veel foto's ervan, maar ik vind hem erg leuk.
Voor zo'n klein ding heeft hij veel kracht.
Maar er reden gelukkig ook nog andere treinen rond
De eerste foto, met die stortwagons....of hoe die dingen ook heten. Mooi man. Zag ze op Rail afgelopen vrijdag in schaal E:norm (geen idee dus... ) maar die van jou zien er ook mooi geweatherd uit. Zo'n Re421 (toch?) heb ik ook naar zitten kijken...komt er ook nog wel een keer hier.
Als ik die foto's van jou zo zien wil ik ook maar één ding: die flikkerse zooi afbouwen en rijden! Maar van Linda mag ik de boel niet afraffelen. Ja, zelfs met modelbouw zit ik max onder de plakx.
Die foto van boven gemaakt van de containersleep......die rouleert! Helemaal top.
Ja, zelfs met modelbouw zit ik max onder de plakx.
Toch maar duck-tape en touw
Ja, dat is een Re421, daar was ik al een tijd op aan het loeren.
Hans had er ook een liggen, maar met een sound decoder. Sinds Robert hier met die straaljager is geweest, hoeft dit voor mij niet.
Nu zag Frans deze bij de buren tegenover Hans liggen, dus maar meegenomen.
Prachtig, langs je snelweg heb je hekwerk staan. Lijkt mij zelf gemaakt klopt dat? Kun je aangeven hoe of zit dat inmiddels verstopt in je 110 pagina's van dit draadje?
Mooie foto's van je baan en van je materieel, maar ik heb toch een vraagje ik heb ook een paar nieuwe locs gekocht maar die dingen die glimmen je tegemoet jij heb ze zo mooi vervuild, hoe doe je dat?
Zou je daar eens een uitleg over willen geven.
Dat verouderen doe ik meestal aan de hand van prive foto's of van het internet.
Ik gebruik voor zowel de loks als de wagons poeders van Noch.
Met een dun kwastje breng ik dit op, kan zowel nat als droog opgebracht worden.
Het is eigenlijk gewoon een kwestie van proberen.
Als je het niets vindt, kan je het er zo weer van af wassen.
Vindt je het wel wat fixeer je het spul met fixeerspray van Noch.
Op rail bij Hans gekocht, maar moest nog ff. wachten op zo'n nieuw decodertje van minitrix.
Ding rijdt aardig en geeft weer een ander kleurtje op de baan.