Een spiegelreflexcam heb ik niet. Heb gewoon zo'n...euuh...ja, uitgebreide cam, die er lichtelijk uit ziet als een spiegelreflex. Heb m al jaren, en hij doet het vrij aardig. Een nieuwere, betere, is meteen weer honderden euro's en dat komt vast wel eens, maar niet nu. Toch ga ik eens kijken of die autofocus in video-modus uit kan. Uiteraard is het een fotocamera, geen videocamera. Net zoals je geen sushi moet bestellen bij een steakhouse.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vandaag veel bomen afgemaakt. Bovenleidingen zwart geverfd, masten geweatherd. Pas op: hier gaat meer werk in zitten dan je denkt. Next time is eigenlijk gewoon alle leidingen alvast spuiten en daarna pas monteren. Ik was met 50 cm alweer een uurtje kwijt. Enkel de draden verven..... Morgen, om dit draadje weer wat sjoege te geven, weer wat foto's dan maar.
We komen dichtbij het moment dat module #3 aan het skelet mag beginnen voor de scenery. Niet dat alles op de rest al klaar is....zeker niet. Maar ik moet nog zeker 100 struikjes maken, en dat gaat beter als je weet waarvoor. Voor de nieuwste module is eigenlijk het meeste wel in huis. Zo ook de ideeën. Geen spannende kabelbanen en weetikveel. Een huisje hier en daar en dat was het wel. Een beetje rust dus. Het overloopwissel vergt nog wat exotische bovenleiding, maar verder is het gewoon het standaard rotsen boetseren, wijnstruikjes aanleggen en een meter steunmuurtjes. Nou, easy-peasy, niet?
J.