Hoi,
Ik wil mijn baantje aan jullie voorstellen waar ik mee bezig ben .
Fantasiestad is de naam , die verzonnen heb omdat ik een baantje wilde maken waar ik vanalles op wil laten rijden zonder rekening te houden wat voor tijdperk het is .
Ik had nog wat piccolo rails en die gebruik ik voor het baantje.
Mijn baantje wordt 1m60 x 50cm .
Wel in 2 modules die ik als ik behoeft naar heb kan opbouwen waar dan ook .
Terzijnertijd zal ik hier wat updates plaatsen.
groet Brabantliner
Fantasiestad.
-
Onderwerp starter - Berichten: 11
-
Re: Fantasiestad.
Ondertussen is het een en ander verandert en aangepast , baantje is kleiner geworden waar ik nu tevreden mee bent .
Aan de kant van de achtergrond zit een sleuf waar ik bij kan om bijv de rails schoon te maken maar ook trein op stellen .
Ben nu aan aan het denk om aan de linkerzijde een soort van kasteel of iets van kasteelmuren ze plaatsen op een berg als toeristische vermaak.
Het baantje is nu 84cm x 45 cm .
Aan de kant van de achtergrond zit een sleuf waar ik bij kan om bijv de rails schoon te maken maar ook trein op stellen .
Ben nu aan aan het denk om aan de linkerzijde een soort van kasteel of iets van kasteelmuren ze plaatsen op een berg als toeristische vermaak.
Het baantje is nu 84cm x 45 cm .
Ben benieuwd wat het gaat worden. Kleine banen kunnen namelijk ook leuk zijn
Succes met de bouw.
Groet, Barry.
Succes met de bouw.
Groet, Barry.
-
Hoi Barry,
Ik ben bekend met kleine baantjes bouwen , ik heb naast dit ook nog een kleine HO baan ,Vetschau 2.0 die je op Beneluxspoor kunt vinden .
Hier is het vooral het N waar ik mee in de weer ben, zo nu en dan komt er een update , overdag werk ik .
Dan zal dat vooral in de avond worden of in het weekend .Komende dagen zal er dus weer een updat zijn.
De onderste foto is wat overbelicht maar gaat om het idee , ik wil de treinen laten verdwijnen in het landschap dit is alvast het begin ervan .
Ik ben bekend met kleine baantjes bouwen , ik heb naast dit ook nog een kleine HO baan ,Vetschau 2.0 die je op Beneluxspoor kunt vinden .
Hier is het vooral het N waar ik mee in de weer ben, zo nu en dan komt er een update , overdag werk ik .
Dan zal dat vooral in de avond worden of in het weekend .Komende dagen zal er dus weer een updat zijn.
De onderste foto is wat overbelicht maar gaat om het idee , ik wil de treinen laten verdwijnen in het landschap dit is alvast het begin ervan .
-
Ik ben alweer wat verder .Om de kinderen naar je baantje te lokken heb ik wat kijkgaten gemaakt aan de zijkant .
Door allerlei extra toevoegingen als details , dieren , figuurtjes komt het tot leven , dat is ook tevens de volgende stap die ik gaat doen.
Door allerlei extra toevoegingen als details , dieren , figuurtjes komt het tot leven , dat is ook tevens de volgende stap die ik gaat doen.
-
Inmiddels ben ik weer verder gegaan, een stukje van een berg die ook de sporen voor een deel moet verbergen .