Meerfeld
Re: Meerfeld
Nog ff verder geknutseld aan mijn hotel, nu ook tuintje gemaakt en reclamezuil bovenop het hotel.
Nog ff een paar sfeerfoto's
Nog ff een paar sfeerfoto's
Hotel, moet nog interieur krijgen. Dak moet nog afgemaakt worden en de parkeerplaats moet nog aan de achterkant gemaakt worden, etc..... Kan de hele week niks doen, vanwege werk, week erop maar weer.
In het echt toch bruin, heb geen rood gebruikt.bob vermeulen schreef:Dat zijn inderdaad mooie bogen.
De deuren zijn mooi geweatherd.
Maar erg mooi en strak zijn de hekken aan de boven kant
De muren zijn wel erg fel rood of komt dat door de foto?
Lekker door gaan dan kunnen we nog veel genieten
mvrgr Bob
Hekjes ga ik nog aanpakken
wat een fantastisch modern station wordt het zo met die self made gebouwen.
ziet er prima uit.
gr. Ron.
ziet er prima uit.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Mooi modern én zelfbouw, daar hou ik van!
Groeten, Roger
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Hoi Martin,
Het station is 10cm hoog en het hotel 17cm
Vandaag ff een paar lantaarnpaaltjes gemaakt, het gaat om het geelachtige licht voor het station en hotel. De ledjes zijn afkomstig van kerstverlichting.
Het geeft een leuk effect!
Het station is 10cm hoog en het hotel 17cm
Vandaag ff een paar lantaarnpaaltjes gemaakt, het gaat om het geelachtige licht voor het station en hotel. De ledjes zijn afkomstig van kerstverlichting.
Het geeft een leuk effect!
Laatst gewijzigd door Magnum44 op 20 jan 2015 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je wel voor jou antwoord complimenten
Dit vroeg ik, omdat ik versteld sta hoe je ook werkelijk alle zo herkenbare details in je gebouwen ook zo mooi hebt gemaakt, en ook hebt toe gepast.
Dat is wel een schone sfeer toevoeging en lijkt mij een best gemene uitdaging om te doen als je gebouwen zoveel glas hebben.
Dan is leeg laten echt een zichtbare vloek ik ben heel blij met wat je zien laat, bevalt me
Martin de Deugd
Dit vroeg ik, omdat ik versteld sta hoe je ook werkelijk alle zo herkenbare details in je gebouwen ook zo mooi hebt gemaakt, en ook hebt toe gepast.
Dat is wel een schone sfeer toevoeging en lijkt mij een best gemene uitdaging om te doen als je gebouwen zoveel glas hebben.
Dan is leeg laten echt een zichtbare vloek ik ben heel blij met wat je zien laat, bevalt me
Martin de Deugd
Hoi,
Gaaf en origineel. Leuk, zo'n hotel. Héél herkenbaar.....gare betonnen bunker van Ibis. Met de plek zo naast dat moderne station is ook niks mis. Geeft wel een leuke sfeer zo met die rechte sporen, de trambaan en de strakke lijn in je gebouwen. Leuk gedaan en een goeie inspiratie weer!
Grtz,
J.
Gaaf en origineel. Leuk, zo'n hotel. Héél herkenbaar.....gare betonnen bunker van Ibis. Met de plek zo naast dat moderne station is ook niks mis. Geeft wel een leuke sfeer zo met die rechte sporen, de trambaan en de strakke lijn in je gebouwen. Leuk gedaan en een goeie inspiratie weer!
Grtz,
J.
Petje af hoor.
Gr. Tjarco
-------------------------------------------------------------------
Scandinavisch N-spoor -- bezig met overstap naar SNCF
https://www.flickr.com/photos/192132982@N05/
-------------------------------------------------------------------
Scandinavisch N-spoor -- bezig met overstap naar SNCF
https://www.flickr.com/photos/192132982@N05/
Dat zijn echt mooie plaatjes. Zou haast zweren dat het schaal 1:1 is
Grz, Mike
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Sorry alle foto's waren verdwenen, stonden op facebook, na verloop van tijd vervagen de linkjes naar de pics.
Niet getreurd Hier is een update van mijn werkzaamheden.
Bouw van mijn Arcadeboogjes
Dit is ongeveer mijn werk tot nu toe. Iedereen die vragen heeft die mag ze stellen.
Niet getreurd Hier is een update van mijn werkzaamheden.
Bouw van mijn Arcadeboogjes
Dit is ongeveer mijn werk tot nu toe. Iedereen die vragen heeft die mag ze stellen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Blijf dit een van mijn favoriete moderne stations vinden. De vele zelfbouw is een goed voorbeeld
Groetjes,
Hoontje
Groetjes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Prachtige fotos zeg en erg modern dan zien we bijna nooit hier.
En veel zelfbouw zie ik
En veel zelfbouw zie ik
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Bedankt allemaal voor de complimenten!!!
Ben bezig met nog veel meer zelfbouw, zoals de het realiseren van een winkelgebied.
Ben bezig met nog veel meer zelfbouw, zoals de het realiseren van een winkelgebied.
Mijn zelfgebouwd container materiaal
Somsben ik met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik niet meer weet met wat ik af moet maken. Je kent het wel, je hebt wat geschilderd, dat moet dus drogen, dan maar weer verder met wat anders, zo heb je wel altijd wat te doen
Somsben ik met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik niet meer weet met wat ik af moet maken. Je kent het wel, je hebt wat geschilderd, dat moet dus drogen, dan maar weer verder met wat anders, zo heb je wel altijd wat te doen
Ja hoor, helemaal top! Merc garage is errug geloofwaardig, en ook die steunmuur is lekker gaar! Lekker vuil, een halal market (zelfs mijn spellingscontrole trekt dat woord niet! ) en graffiti. (let op, daar komt ie zo weer hoor ). Mooi contrast zo. En allemaal zelfbouw. Erg gaaf project dit, en lekker anders weer. Nice!
J.
J.
Ziet er geweldig uit!
Zelfs de graffiti!
En dat meen ik, alles volledig en een goede sfeer weergevend.
Een glimlach is op zijn plaats.
Ik zeg: doorgaan, doorgaan.
Zelfs de graffiti!
En dat meen ik, alles volledig en een goede sfeer weergevend.
Een glimlach is op zijn plaats.
Ik zeg: doorgaan, doorgaan.