reeds driekwart voor elkaar is misschien iets te optimistisch.
de eerste foto was het oorspronkelijk baanplan wat in 2012 is neergelegd.
daarna is dit diverse malen aangepast en verlegd maar bleef dweilen met de kraan open.
het opstelspoor was een drietal sporen in rondgaande lijn en en kwam dus recht voor binnen en verdeelde dan om rechtsom de draai te maken voor opstelling in het achteronder.
nu kom ik vanaf de helix eerder rechtsaf en hoef daardoor niet nog een extra draai naar rechts en weer naar links te maken om recht te komen.
als ik nu van helix kom splits de baan gelijk in drieën en krijgt dan de opstelsporen in rechte lijn.
met de uitgaande kant komen ze weer samen om dan rechtsaf en vervolgens hele draai linksom en dan langs de wand terug naar helix.
scheelt enorm veel bochtenwerk met de dito kans op ontsporingen door al dat gedraai.
eerste foto laat zien hoe naar de uitgaande kant wordt gereden.

de tweede foto laat zien de inkomende zijde die nog volledig moet worden uitgemeten en daarna moet natuurlijk alles weer van de nodige stroom en schakeldraden worden voorzien.
[url=https://postimg.cc/image/40dl8c2qz/]

hopelijk verduidelijkt dit iets meer van dit verbouwings-aanpassingsplan.
wordt vervolgd