![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik heb besloten om toch digitaal te gaan rijden, ik had van H0 nog een digitale startset liggen, deze heb ik geruild tegen een Fleischmann N startset, ovaaltje met wisselstraat. Nu heb ik de digitale aansturing van de Piko behouden omdat de persoon met wie ik ruilde de aansturing van Fleischmann wilde houden.
Na de spullen getest te hebben blijkt het allemaal te lopen, gewoon met de afstandsbediening van Piko!
Maar nu wil ik dus een testbaan gaan maken, met segmenten en blokken. Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb, Ik wil met Itrain of koploper gaan rijden, er komen wat wissels in die digitaal aangestuurd gaan worden, de sleep zal bestaan uit 1 loc en 3 wagonnetjes op de testbaan dan (en misschien wel 2 om ook dat te leren)
Graag tips en de eventuele benodigdheden, zoals welke module uiteraard komt er een topic op mijn baan, de modulebak is al klaar!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Als noot wil ik aangeven dat ik een echte noob ben, dus ik ga fouten maken, domme vragen stellen (ik bedoel daarmee wat voor een ervaren modelspoorder normaal is, is dat nu nog niet voor mij), ik zal van mijn vorderingen foto's plaatsen, niet zo snel als andere hier want ik ben ook druk met andere zaken, maar wel steeds als er iets te melden valt. Ik zal ook feedback geven over de tips die me zijn gegeven.
Kortom ik hoop op jullie hulp
Groet
John