@Bob: het is inderdaad een aardig lang stuk, ruim 2 meter. Op een baan van 2,90 is dat best veel
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nieuw plaatje van de BB15000 met een sleep corail, terwijl er net een tegentrein aankomt.
![Afbeelding](http://i1286.photobucket.com/albums/a616/Wombcat/Modelspoor/P1100675p_zpst71a5plb.jpg)
Nee, loopt soepel bij mij. Ik heb hem inclusief decoder gekocht, bij DM-toys. Hebben ze meteen de binnenverlichting apart geschakeld van de front- en sluitverlichting.Marksintpancras schreef: Leuke dingetje die Br627, heb hem gisteren net voorzien van een decoder![]()
stottert die bij jouw ook zo, lijkt wel of de stromafname neit helemaal lekker is, kan ook aan mijn baan liggen,
Tegenwoordig wordt de BR120 volgens mij niet meer veel gebruikt voor IC's, nog wel voor RE's en goederentreinen. Maar ik had tot nog toe mijn IC laten trekken door een BR232 (ja, dat kan ook), en deze kwam ik op Ebay voor niet al te veel tegen.Jeroen schreef:Die 120-foto heerscht! Mooi man. Goeie sleep wagons ook wel erachter. Ik weet wel dat er ook wel eens een cargo achter heeft gehangen/achter hangt (net zoals bij een Br 101) maar zo staat ie wel het mooist. Ik ga hier eens een keer een pendel-IC maken met aan een kant de 120, en aan de andere kant een 101. FF kijken of ik dat voor elkaar krijg zonder dat die lichte rijtuigen weer hun AFF-cursus gaan doen danwel de Preisers van het perron beuken....
Bijenkast??Schachbrett schreef:...Super die goed bijenkast passende treincombi's!!!...