HEEFT IEMAND HIER EEN BAANPLAN VAN?
Re: HEEFT IEMAND HIER EEN BAANPLAN VAN?
Staat het plan niet in het Minitrix "baanplan" boek?
Ik heb het boek, zal eens voor je kijken of e.e.a. helemaal uitgewerkt staat.
Even kijken waar ik het boek gelaten heb
Grtz.
Peter
Ik heb het boek, zal eens voor je kijken of e.e.a. helemaal uitgewerkt staat.
Even kijken waar ik het boek gelaten heb
Grtz.
Peter
O dat plan.. Die ken ik inderdaad van het minitrix baanplan boek. Helaas zitten hier echt 2 stijgingen in die echt onmogelijk zijn. R1 en minimaal 5procent. Is een leuk plaatje maar eigenlijk niet praktisch. En ik kan het weten. Heb heb eens gebouwd en weer afgebroken.
Mocht je hem toch willen moet ik eens diep graven of ik dat boek kan vinden.
Edit: Peter als jij hem kan vinden graag. Ik denk dat de mijne ergens ingepakt ligt bij m'n ouders.
Mocht je hem toch willen moet ik eens diep graven of ik dat boek kan vinden.
Edit: Peter als jij hem kan vinden graag. Ik denk dat de mijne ergens ingepakt ligt bij m'n ouders.
Ik zag die al eens voorbij komen:
En ja.........
http://n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic ... 245#p36245
Bericht van evilnec, zo jan 09 2011, 10:08 uur
En ja.........
En nog op dit forum ookWim schreef:Ik zag die al eens voorbij komen:
En ja.........
en inderdaad qua stijging kan dit inderdaad niet had het in scarm geprobeerd maar dan heb je dus een breete nodig van 3m ipv 2 m om het een beetje kloppend te krijgen.
-
Lang geaarzeld, maar ik moet het toch even kwijt. Dat voorbeeld is echt zoiets uit een "droom ontwerp boek" van jaren geleden. Op een stukje is het een gatenkaas van tunnelin- uitgangen. Er liggen twee stations die ogenschijnlijk niks met elkaar te maken hebben pal naast elkaar. Het spoor naar de hoek rechtsonder (fabriek) is leuk. Lost het hoekprobleem op. Verder mn door het ingewikkelde sporenplan veel te druk. En die lokloods staat er erg eenzaam bij.
Er staat een prachtige (?) stoomlok op en de bovenleiding is daar opeens verdwenen. Stoomlok OK, maar waar is de kolen en water plaats?
Voor het landelijke baantje twee stations en een halte is wat veel. En bij dat baantje past ook niet die enorme verkeerstoren denk ik.
Er staat een prachtige (?) stoomlok op en de bovenleiding is daar opeens verdwenen. Stoomlok OK, maar waar is de kolen en water plaats?
Voor het landelijke baantje twee stations en een halte is wat veel. En bij dat baantje past ook niet die enorme verkeerstoren denk ik.
vr gr
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
-
Goedemorgen,
Tsja Rob je slaat de spijker op zijn kop Dit soort banen waren alleen door de fabrikant bedoeld om op de beschikbare meters zo veel mogelijk rails te kunnen verbouwen, lees verkopen. Dit soort banen zie je regelmatig bij Marktplaats voorbij komen. Er is niet voor een thema gekozen of tijdperk, laat staan voor een logisch of spel intensief railplan.
Ben bang dat dit railplan snel gaat vervelen.
Reinier, wil je droom niet aan duigen gooien, maar wellicht is het niet onverstandig naar baan ontwerpen op internet te surfen.
Mijn huidige baan is ook niet perfect, maar is ook al weer mijn 3e baan, heb veel van mijn vorige fouten geleerd.
Deze Trix baan daar slaat de verveling snel toe, ben ik bang.
Houd ons op de hoogte van je vorderingen!
Groet
Hans
Tsja Rob je slaat de spijker op zijn kop Dit soort banen waren alleen door de fabrikant bedoeld om op de beschikbare meters zo veel mogelijk rails te kunnen verbouwen, lees verkopen. Dit soort banen zie je regelmatig bij Marktplaats voorbij komen. Er is niet voor een thema gekozen of tijdperk, laat staan voor een logisch of spel intensief railplan.
Ben bang dat dit railplan snel gaat vervelen.
Reinier, wil je droom niet aan duigen gooien, maar wellicht is het niet onverstandig naar baan ontwerpen op internet te surfen.
Mijn huidige baan is ook niet perfect, maar is ook al weer mijn 3e baan, heb veel van mijn vorige fouten geleerd.
Deze Trix baan daar slaat de verveling snel toe, ben ik bang.
Houd ons op de hoogte van je vorderingen!
Groet
Hans
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/Z21-Wifi
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Dit is ook weer zo'n plan uit een sporenplan boekje waarbij de fabrikant zijn best heeft gedaan om zoveel wissels als mogelijk op een kleine oppervlakte te proppen, dat is vooral goed voor de kassa en de omzet, maar killing voor een geloofwaardig spoorbedrijf.
Groetjes
Groetjes