de groeten van Harry
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Helemaal niet, aan de rails van Minitrix kun je niet solderen. Aan de raillassen hoogstwaarschijnlijk wel.stuiverman schreef:Hoe soldeer ik op de juiste manier rechtstreekse aansluitingen op de rails van Minitrix? Ik heb al 'n paar bielsjes genekt/gesmolten.
de groeten van Harry
Ik heb een 25 Watt soldeerbout en daarmee ook de bielzen gesmolten,blerf schreef:Hi Harry,
Met minitrix (stuk proef) rails begonnen met:
30 watt, tin smelt wel, maar hecht niet aan de rails,
40 watt, tin smelt wel, maar hecht niet aan de rails.
60 watt, tin smelt, maar ook de bielzen van de rails.
Groetjes,
Marcel D.
Uiteindelijk is het mij wel gelukt om aan Minitrix rail te solderen.Wim Ros schreef:Helemaal niet, aan de rails van Minitrix kun je niet solderen. Aan de raillassen hoogstwaarschijnlijk wel.stuiverman schreef:Hoe soldeer ik op de juiste manier rechtstreekse aansluitingen op de rails van Minitrix? Ik heb al 'n paar bielsjes genekt/gesmolten.
de groeten van Harry
Mvg
Wim.
Dat had ik inmiddels ook al ontdekt, maar dan wel liefst solderen als ze nog niet aan de rails zitten. Dát lukt het best/makkelijkst.Wim Ros schreef:Helemaal niet, aan de rails van Minitrix kun je niet solderen. Aan de raillassen hoogstwaarschijnlijk wel.stuiverman schreef:Hoe soldeer ik op de juiste manier rechtstreekse aansluitingen op de rails van Minitrix? Ik heb al 'n paar bielsjes genekt/gesmolten.
de groeten van Harry
Mvg
Wim.