Idd nog zat ruimte voor verlichting, seinen en/of een (werkend) zwaailicht!
Hier zijn 2 foto's van de aandrijving: In september vorig jaar ben ik in mijn beste Duits beginnen corresponderen met de firma SB-modellbau over een geschikte aandrijving voor een SIK, er zijn heel wat varianten (te hoog, te breed, te lang...) de revu gepasseerd voordat ik in februari dit jaar de aandrijving in mijn handen had... De aandrijving heeft een gefreesd messing chassis, stroomafname op 2 assen, aandrijving op 2 assen, een vliegwiel en een Maxon motor, een mooi stukje fijnmechanica.
Ikzelf heb een zogenaamd "Einzelanfertigung Muster Fahrwerk" die met een "Einzelanfertigungszuschlag" is vervaardigd (prijsopslag omdat het een nieuwe ontwikkeling is). Voor meerdere stuks zou die Einzelanfertigungszuschlag vervallen en zouden ze per stuk ook nog goedkoper worden. Ik heb deze week de firma SB-modellbau gemaild met de vraag wat de aandrijving moet gaan kosten als er meerdere geleverd kunnen worden.
De van oorsprong analoge aandrijving (dus ook bruikbaar voor de hardcore analoge fans) heb ikzelf gedigitaliseerd met de zeer kleine TRAN DCX76z decoder en dat past heel erg ruim... De gele en de witte draad heb ik ruim afgeknipt, de uiteinden afgeisoleerd en laten zitten voor een eventuele toekomstige toepassing.
Ps: de buffers van gedraaid metaal worden als vanouds separaat gemonteerd dus die zitten er (nog) niet op.
Fred