Welkom beste mensen,
Al doende kwam ik op dit forum terecht. Ik ben Jeroen, 24 jaar en op het moment afgestudeerd en werkzoekend. Ik kwam op dit forum terecht omdat ik wat aan het googlen was over modelspoorbouw. Ik heb namelijk een oude spoorbaan die nog uit mijn kindertijd (en die van mijn broer) stamt die stof lag te happen onder het logeerbed van mijn ouders en die ik eens wil restaureren. Ik zal daar eens een eigen topic over openen.
Ik zie hier hele indrukwekkende banen van mensen waar ik met open mond naar sta te kijken. Zover ben ik nog niet, maar ik hoop van jullie wat tips en trics te kunnen krijgen hoe ik weer iets kan opbouwen met het materiaal wat ik al heb.
Groetjes,
Jeroen uit Klazienaveen
Re: Jeroen uit Klazienaveen
welkom op het forum jeroen,
welk merk ga je gebruiken voor de baan en hoe groot wil je hem maken.
we zijn hier gek op foto's hoor
groetjes henry
welk merk ga je gebruiken voor de baan en hoe groot wil je hem maken.
we zijn hier gek op foto's hoor
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
-
Jeroen,
Welkom, leef je uit en vraag er op los....
Waar we allemaal gek van zijn zijn foto's en filmpjes
Welkom, leef je uit en vraag er op los....
Waar we allemaal gek van zijn zijn foto's en filmpjes
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Hallo allen,
Ik heb materiaal van Fleischmann en heb niet zo heel veel ruimte. Een goede 1 persoonbed. Klein maar fijn dus, geen halve zolder vol dus. Wil het eerst even simpel houden. Foto's enz staan al in mijn topic.
Ik heb materiaal van Fleischmann en heb niet zo heel veel ruimte. Een goede 1 persoonbed. Klein maar fijn dus, geen halve zolder vol dus. Wil het eerst even simpel houden. Foto's enz staan al in mijn topic.