Hierna komt de lus zonder bebouwing nog er aan, zou eigenlijk nog een berg overheen moeten komen.
de treinen vertrekken uit het station en blijven dan even weg [ wachten ] tot ik ze weer toelaat in het station.
traiNiac schreef:Je bent er maar druk mee Kees. Ben heel benieuwd!
Ik probeer zeker te komen kijken in Hilversum, als mijn baan even 'alleen kan blijven'.
Groetjes,
Hoontje
Nou Hoontje, volgens mij kun je gewoon naar rechts kijken.... Jullie staan naast elkaar
Dit weekeind in Haarlem gestaan met mijn modules.
Viering van de 40 jarige N.Z.H. Hobbyclub.
Was er erg gezellig met een goede verzorging.
[ foto Hans Winter ]
[ foto Hans Winter ]
[ foto Hans Winter ]
[ foto Hans Winter ]
Vandaag [ Maandag met regen ] alle loc's weer even nagekeken op hun rijgedrag.
Na een heel weekeind worden ze toch wat vuiler.
Alles is weer klaar voor Hilversum.
[ Foto kees Gorter ]
Altijd leuk die kleine loc's. [ Foto kees Gorter ]
Deze heeft het weekeind in Haarlem niet gereden en stond in Gefrees bij de bekoling. [ Foto kees Gorter ]
[ Foto kees Gorter ]
Dit is nog altijd mijn favoriet ! [ Foto kees Gorter ]
Dat is ook mijn favoriete lok.
Er is alleen 1 probleem mee..........
Hij is van jou en niet van mij
Maar ik kom hem zaterdag wel even bewonderen als het van jou mag.
Ik spreek je wel.
Ronald
Diorama's:"Try-Out", "Das Zöllnerhaus am Fluss" , "Winter im Tal"..en nu de Bierbrouwerij scenery..scenery...hmm.!!
Ik heb veel nieuwe mensen gesproken en ook diverse forumleden.
Er was hierdoor eigenlijk te weinig tijd om bij andere banen te kijken door de belangstelling die ik kreeg.
Ik vind het ook altijd leuk als kleine kinderen komen kijken, hierop is mijn baanhoogte ingesteld.
Verder is z'n evenement ook een mogelijkheid om eens met mijn treinen te kunnen rijden.
Thuis heb ik er helaas de ruimte niet voor.
Daarom ga ik vandaag de modules weer van: Bomen, Huisjes , Mensjes etc. ontdoen.
En gaat alles weer naar de zolder toe, tot het volgende evenement.
Ook nog een woord van dank aan de organisatie, het was voor de eerste keer en best goed gedaan.
Op naar 2017 !, en voor nu een dikke 8.