koplopers met reclame op mijn nieuwe printer.
koplopers met reclame op mijn nieuwe printer.
Wie ó wie kan mij helpen aan foto's van de alom bekende koploper met randstad reclame.
Ik ben deze volledig aan het hertekenen, blokje voor blokje, maar ik mis goede foto's van de zijkant genomen.
ik heb genoeg foto's van deze trein schuin voor, maar mis echte duidelijke foto's van de hoofden.
daarnaast is de Martinair tekening al een heel eind op weg. Helaas waren de wrijf symbolen van kleinspoor onjuist voor
wat betreft de kop tekening met het Martinair logo, dus opnieuw getekend ( en meteen maar de koersrol meegenomen)
en met dank aan mijn nieuwe printer is de Aegon trein ook al veel beter aan het worden, probeer de logo's die uit mini logo's
zijn opgebouwd zo klein mogelijk te tekenen en de eerste tests zijn veel belovend.
maandag komt er een Roland monteur om de printer om te bouwen zodat deze ook wit kan printen.
bedoeling is om dan deze optie aan te gaan bieden op het forum en daarbuiten.
mooie strakke decals met witte opdruk of met een witte achtergrond
maar als iemand foto's heeft heeeeel erg graag.
met dank
Niels Spoorbiels
Ik ben deze volledig aan het hertekenen, blokje voor blokje, maar ik mis goede foto's van de zijkant genomen.
ik heb genoeg foto's van deze trein schuin voor, maar mis echte duidelijke foto's van de hoofden.
daarnaast is de Martinair tekening al een heel eind op weg. Helaas waren de wrijf symbolen van kleinspoor onjuist voor
wat betreft de kop tekening met het Martinair logo, dus opnieuw getekend ( en meteen maar de koersrol meegenomen)
en met dank aan mijn nieuwe printer is de Aegon trein ook al veel beter aan het worden, probeer de logo's die uit mini logo's
zijn opgebouwd zo klein mogelijk te tekenen en de eerste tests zijn veel belovend.
maandag komt er een Roland monteur om de printer om te bouwen zodat deze ook wit kan printen.
bedoeling is om dan deze optie aan te gaan bieden op het forum en daarbuiten.
mooie strakke decals met witte opdruk of met een witte achtergrond
maar als iemand foto's heeft heeeeel erg graag.
met dank
Niels Spoorbiels
Als het er niet is, dan maken we het....
Re: koplopers met reclame op mijn nieuwe printer.
randstad, beide reclame bureaus...... zip niks, niet eens een antwoord.
dus dood spoor
maar bedankt voor het meedenken
dus dood spoor
maar bedankt voor het meedenken
Hallo Niels,
Google eens op "Randstad logo", dan krijg je een heleboel afbeeldingen. Zelfs oudere.
Google eens op "Randstad logo", dan krijg je een heleboel afbeeldingen. Zelfs oudere.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Ha Niels
Jos, Sjoef heeft hem getekend.
Je kunt hem eens vragen. Wie weet.
Rick
Jos, Sjoef heeft hem getekend.
Je kunt hem eens vragen. Wie weet.
Rick
Love Kit Bashing and Home Made Structures
Ooit geprobeerd, Geen tekeningen maar toen wel een Lima koploper(h0) gekregen.marcel63 schreef:Vraag eens bij Randstad, afd. Marketing wellicht.
Een jaar of twee geleden geruild tegen een startrain 1300 blauw.
Rick
Love Kit Bashing and Home Made Structures
de Lima randstad heb ik ook als voorbeeld, maar die trein is verkeerd.
Lima heeft het prototype gemaakt van de koploper en heeft wat zitten spelen met de hoofden om ze passend te krijgen.
als het niet verder lukt om echte foto's te krijgen zal ik verder uit gaan van het Lima model.
ik blijf zoeken
Lima heeft het prototype gemaakt van de koploper en heeft wat zitten spelen met de hoofden om ze passend te krijgen.
als het niet verder lukt om echte foto's te krijgen zal ik verder uit gaan van het Lima model.
ik blijf zoeken
Zo, de eerste trein is klaar.
Martinair koploper.
basis was een klm koploper, deze heb ik van zijn jasje ontdaan middels aceton vrije remover.
daarna met Standox witte lak gespoten.
dak met Standox atraciet grijs
licht grijze bies ook Standox lak
deurrubbers afgeplakt en met zwart gespoten.
toen aan het werk gegaan met de decals.
als basis de KleiNSpoor decal set, daarvan heb ik de rode biezen,rode bol, ini-mini martinair logootjes en de witte ns logo's gebruikt.
het martinair logo voor de kop is helaas onbruikbaar, want daar zit iets niet goed.
na veel meet werk en foto's bekijken, conclusie... het logo is gewoon te klein en de onderste poot van het logo loopt gewoon niet verder door
dan de hoogte van de bakken.
in de computer gedoken en het logo getekend, koerrollen, klasse nummers, fiets transport, bakbelettering en natuurlijk de rook geboden en verboden.
de hele mik mak naar de printer gestuurd en voorzien van twee onderlagen witte inkt.
het grijs van de bies schijnt nog iets door maar dat wordt door de camera erg versterkt.
zo op het oog valt het niet of nauwelijks op.
dan hier wat foto's van de trein, ik ben best tevreden over het resultaat en zal het zeker opnemen in de Spoorbiels collectie voor geïnteresseerde.
de volgende klus is de Aegon uitvoering.
ik wil de grote logo's die weer uit kleine logo's bestaat zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid krijgen.... nou ja ongeveer lol
tot de volgende keer,
grt
Niels Spoorbiels
Martinair koploper.
basis was een klm koploper, deze heb ik van zijn jasje ontdaan middels aceton vrije remover.
daarna met Standox witte lak gespoten.
dak met Standox atraciet grijs
licht grijze bies ook Standox lak
deurrubbers afgeplakt en met zwart gespoten.
toen aan het werk gegaan met de decals.
als basis de KleiNSpoor decal set, daarvan heb ik de rode biezen,rode bol, ini-mini martinair logootjes en de witte ns logo's gebruikt.
het martinair logo voor de kop is helaas onbruikbaar, want daar zit iets niet goed.
na veel meet werk en foto's bekijken, conclusie... het logo is gewoon te klein en de onderste poot van het logo loopt gewoon niet verder door
dan de hoogte van de bakken.
in de computer gedoken en het logo getekend, koerrollen, klasse nummers, fiets transport, bakbelettering en natuurlijk de rook geboden en verboden.
de hele mik mak naar de printer gestuurd en voorzien van twee onderlagen witte inkt.
het grijs van de bies schijnt nog iets door maar dat wordt door de camera erg versterkt.
zo op het oog valt het niet of nauwelijks op.
dan hier wat foto's van de trein, ik ben best tevreden over het resultaat en zal het zeker opnemen in de Spoorbiels collectie voor geïnteresseerde.
de volgende klus is de Aegon uitvoering.
ik wil de grote logo's die weer uit kleine logo's bestaat zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid krijgen.... nou ja ongeveer lol
tot de volgende keer,
grt
Niels Spoorbiels
- Bijlagen
-
- mk3.JPG (60.62 KiB) 6497 keer bekeken
-
- mk2.JPG (65.83 KiB) 6497 keer bekeken
-
- mk1.JPG (61.36 KiB) 6497 keer bekeken
-
- m1.JPG (33.81 KiB) 6497 keer bekeken
prachtig strak gedaan!
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
Fantastisch resultaat!
Petje af, dit is wel heel mooi gelukt zeg!
Petje af, dit is wel heel mooi gelukt zeg!
Mooi hoor ziet er heel goed uit,
ga er bij een koploper voor kopen
Thanks Fred
ga er bij een koploper voor kopen
Thanks Fred