Hallo, ik ben Jos, woon in West Brabant en ben 51 jaar jong.
Sinds 1990 ben ik (weer) fanatiek N-spoorder. Het grootste deel van mijn baan (6 x 4,5 m) is gedigitaliseerd. Basis hiervoor is de TwinCenter van Fleischmann.
Omdat het op zolder vaak erg warm is in de zomer ben ik uit ellende een paar jaar geleden maar begonnen met een LGB-baan in de tuin, maar dat is hier off-topic
Jos
Re: Jos
Welkom Jos!
Dat is een grote baan zeg 6x4,5m
Wat voor land beeld je uit op je baan? Nederlands of wat anders?
Ik heb ook een LGB baantje maar dan alleen een ovaaltje, en daar zal het ook wel bij blijven
Groet,
Raymond
Dat is een grote baan zeg 6x4,5m
Wat voor land beeld je uit op je baan? Nederlands of wat anders?
Komt me bekend voorJos schreef: Omdat het op zolder vaak erg warm is in de zomer ben ik uit ellende een paar jaar geleden maar begonnen met een LGB-baan in de tuin, maar dat is hier off-topic
Ik heb ook een LGB baantje maar dan alleen een ovaaltje, en daar zal het ook wel bij blijven
Groet,
Raymond
Dank je Martin en Raymond.
Mijn baan heeft niet 1 doorgezet thema, materieel is voornamelijk Nederlands en Duits.
Stukje (Nederlands) platteland, stad met industriewijk, groot station (perronlengte 180 cm) met 6 sporen op verhoging, daarvoor rangeerterrein met 11 sporen. Aan de overzijde een berglandschap.
Groetjes,
Jos
Mijn baan heeft niet 1 doorgezet thema, materieel is voornamelijk Nederlands en Duits.
Stukje (Nederlands) platteland, stad met industriewijk, groot station (perronlengte 180 cm) met 6 sporen op verhoging, daarvoor rangeerterrein met 11 sporen. Aan de overzijde een berglandschap.
Groetjes,
Jos
Dank je Michiel. Het is inderdaad een veeljarenplan. En na een paar jaar zie je weer andere dingen of krijg je nieuwe ideeën waardoor je toch weer wat gaat veranderen.
Omdat ik het beu was tegen grijze planken en kale rails aan te kijken ben ik onlangs begonnen met het aankleden van een deel van de baan. Ik zal daar wel eens wat foto's van maken en deze hier plaatsen binnenkort.
Groetjes,
Jos
Omdat ik het beu was tegen grijze planken en kale rails aan te kijken ben ik onlangs begonnen met het aankleden van een deel van de baan. Ik zal daar wel eens wat foto's van maken en deze hier plaatsen binnenkort.
Groetjes,
Jos