Goede avond allen,
@Ron:
Maarre, hoe loopt de E04? Zit eraan te denken de grijze DRG uitvoering aan te schaffen.
De E04 loopt voorbeeldig en heeft vanaf het begin zijn vast plaatsje op mijn baan behouden.
@Erwin,
Even een vraagje ik heb beide minitrix loks uit dit setje en bij mij zitten er twee zakjes met "slangetjes" bij maar ik heb geen idee waar deze voordienen, u misschien wel?
Dat zijn onderdelen die je zelf moet aanbrengen in dit geval zijn het de slangen die simuleren dat de rijtuigen aan de wagens gekoppeld zijn.
@Harry:
Wat voor database gebruik jij?
Ik gebruik daarvoor MicroSoft Access daar heb ik ooit in mijn "jeugd" een opleiding in gehad
Het posten gaat toch niet zo makkelijk op dit moment.
Ik heb problemen met Photobucket en wel dat ik foto' s niet kan kopiëren op deze PC waar ik eigenlijk al mijn photowerk op doe en dan moet ik naar een andere PC om het bericht te schrijven. Nu heb ik nog een oud Flicker account waar ik vroeger mijn foto' s deed uploaden en dus die maar eens gereactiveerd en kijken of ik daarmee wel simpel de foto' s kan krijgen in een berichtje.
Gisteren naar EuropSpoor geweest en daar toch nog weer rijdend materiaal gekocht (al had ik mij zo voor genomen om dat niet meer te doen want de kasten puilen uit)
Het is de nieuwe V98 geworden van Piko (#40252) een prachtige set rode brommers. Gelijk een decoder er ingezet gisteren en wat foto's gemaakt.
Erg mooi gedetailleerd en prima rijeigenschappen.
Nu een paar foto's van de V98
mvrgr Bob