Hallo allemaal,
30 jaar geleden, in mijn tienerjeugd, was ik fervent NS-in-N hobbyist. De nostalgische gevoelens zijn nooit echt weg gegaan. Waar ik nu woon heb ik zicht op een traject waar een grote diversiteit aan materieel voorbij komt. Recent heb ik als freelancer een klus mogen doen bij NS waarbij ik in aanraking kwam met TRAXX en FLIRT. Nadat ik een beetje ging rondkijken in modelspoorland zag ik dat Piko deze maand met mijn favoloc komt; de geel/grijze 1200!! En oh wat lijkt die mooi te worden! Veel beter dan de minitrix modellen die ik altijd afschuwelijk heb gevonden. Besteld dus bij N-Spoorstore. Verder heb ik via dit forum ook alvast favolocje 2, de SIK besteld! Zodoende; nu ben ik 'hooked' en de plannen groeien om weer eens wat met deze hobby te gaan doen... Ik heb altijd het idee gehad om iets uit mijn jeugd in model na te bouwen. Daarover later meer... Eerst eens flink jullie mooie verhalen lezen, ideeën opdoen, beurzen bezoeken en plannen maken...
Tot spoors!
Alfred
Er is in 30 jaar veel veranderd...
Er is in 30 jaar veel veranderd...
Baanplan op dit forum
Project op dit forum
Website Vuursche Hoek
Configuratie: DR5000 centrale, DR4018, DR5088rc, DR4088LN, LDT Keerlusmodules (2x), iTrain
Spoor: Fleischmann piccolo, Peco code80 en code55
Project op dit forum
Website Vuursche Hoek
Configuratie: DR5000 centrale, DR4018, DR5088rc, DR4088LN, LDT Keerlusmodules (2x), iTrain
Spoor: Fleischmann piccolo, Peco code80 en code55
Re: Er is in 30 jaar veel veranderd...
Welkom.
Net als zovelen onder ons, ik heb het ook te pakken, blijkt dat virus na 30 jaar nog altijd in je bloed te zitten.
Have fun, zou ik zeggen
Net als zovelen onder ons, ik heb het ook te pakken, blijkt dat virus na 30 jaar nog altijd in je bloed te zitten.
Have fun, zou ik zeggen
Groeten uit "Fantasia".
Dominiek.
Dominiek.
Welkom, altijd leuk iets om van anderen te zien en elkaar te helpen in deze leuke hobby
Hallo Alfred,
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Alfred,
Ook vanaf deze kant welkom op het forum, net als velen hier een herstart met deze verslavende hobby, naar welk land en periode jou voorkeur uitgaat lijkt mij duidelijk, succes
groetjes,
Bert
Ook vanaf deze kant welkom op het forum, net als velen hier een herstart met deze verslavende hobby, naar welk land en periode jou voorkeur uitgaat lijkt mij duidelijk, succes
groetjes,
Bert
Welkom Alfred op het N - forum .
m.v.g. Sjaak
m.v.g. Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093