Stiekem vind ik die autoweg vooraan, achter het plexiglas, echt een leuke vinding.ouwerling schreef:Stiekem in m'n hoofd al weer een beetje bezig met een nieuwe baan........................
Henk
Stiekem vind ik die autoweg vooraan, achter het plexiglas, echt een leuke vinding.ouwerling schreef:Stiekem in m'n hoofd al weer een beetje bezig met een nieuwe baan........................
Bedoel je Flm flexrails met ballast?ouwerling schreef: Ga in ieder geval over op zoveel als mogelijk flex; peco code 55 in het SS en de rest Flm.
ik zou gewoon alles code 55 houden, het lijkt namelijk duur maar peco code 55 flex rails is ca 90 cm lang per stuk terwijl andere merken in code 80 stukken aanbieden van 70cm. Ga maar rekenen wat het dan per meter kost. 2 euro a 70cm is 2,85 per meter, peco bij ehattons ongeveer 2,80 dus 3,11 euro per meter. nou voor die 25 cent per meter hoef je het dan niet te laten. Bovendien is code 55 een stuk steviger omdat het dieper in het ballast verzonken ligt en bij buigen blijft het in de bocht staan, ook wel handig.ouwerling schreef:
Ga in ieder geval over op zoveel als mogelijk flex; peco code 55 in het SS en de rest Flm.
ouwerling schreef:Flex liggen er al in hoor.
Het is Flm 22201 (Stug) geworden aangevuld met de 22200 (Flex)
http://www.fleischmann.de/en/productsea ... ducts.html
Kende deze types niet maar werkte prima. €2,85 per 7777mm.
Groet
Jos