Krab schreef:Zijn jullie er ook geweest en dan hebben we jullie niet gezien heb er ook wat bij H@ns gekocht .
Was er ook met Jos en heb nog met Sjoef (Jos) en ook met Ipio (Marc) gesproken voor de opening .
mvg Sjaak
Krab, leuk om een gezicht achter de naam te zien.....
Heb de meeste forumaners gezien, althans de bekende. Was gezellig bij de stand van ruud. Staan leuke banen met mooie scenery maar geen N helaas. Morgen weer een dag. Kijken of we jeroen een stomer verkocht krijgen
Vandaag ook in Rijswijk geweest met mijn twee neefjes, vond het aanbod wel leuk qua banen. Paar leuke zaken gezien.
Nog even een babbeltje gemaakt bij mechtronics en de kraampjes afgestruind, weinig aanbod van n spoor materiaal eigenlijk. Veel H0.
Bij de N spoor store de roco wlan 10814 router gekocht voor de z21. Dit aangezien mijn bestelde unlockcode uit Duitsland niet was aangekomen. Iets met een fout in het adres.
Gelijk bij thuiskomst mijn z21 unlocked.
Wat blijkt nu krijg ik uitgerekend vanavond alsnog de code binnen via email de verzender had na een dag of 20 het niet bezorgde poststuk retour gehad en de code nu per mail naar me toegezonden. Mocht iemand nog een unlockcode voor de z21 willen overnemen dan hoor ik dat graag.
ben gisteren geweest,veel later geworden dat ik het had verwacht.
mooi spul al dat rijdt materiaal.
het heeft mij nog enthousiast gemaakt.
vandaar ik nu op het forum zit.
Zo weekend ook weer overleefd. Was een leuke beurs. Zaterdag was het lekker druk aan de stand. Zondag was het daarintegen een stuk rustiger. Qua N spoor was er genoeg te koop.
Qua banen stond er behalve de HCCM automatisch gestuurde baan helemaal niks. En dat blijft jammer. Ik vond de Trambaan erg gaaf, maar voor mij was die H0 baan in het midden (naam kwijt) ook erg gaaf.
Heb me goed vermaakt achter het diorama. Beetje rijden met digitale loks en af en toe wat analoge loks testen.
Verder leuk om weer bekende gezichten te zien, en zo mogelijk beetje te kletsen.
Ja ook ik vind het een leuke beurs, ik was er zondagmiddag met maatje Wim. Persoonlijk uiteraard maar mij geeft het ook een wat knusser gevoel dan Houten. Nu heb ik niet eens veel gekocht maar heb wel weer even wat mensen gesproken (o.a. H@ns, Joost -leuke demo! - en Ruud) en kennis uitgewisseld. Dat alleen al maakt het de moeite waard. Zou voor mij ook best vaker dan die ene maal per jaar mogen.
Frank (model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController