in afwachting van het grassmaster gebeuren zit ik niet stil wat betreft het bedenken van allerhande zaken betreffende de aankleding van de baan.
zo zit ik te broeden op een idee om de achtergrond achter stadsproject aan te pakken.
zoals jullie nog wel weten loopt er op gelijk niveau als het stadsproject een dubbelspoor achterlangs.
boven dit dubbelspoor loopt een driesporig traject van en naar station Nieuwestad en station Hoogggelegen.
over dit deel heb ik het en op het plaatje is dat het deel boven de winkels door
dus dit deel
nu heeft mijn dochter weer een s wat nieuws ontdekt en daar ben ik gelijk op ingesprongen.
die heeft een firma gevonden die van foto,s een soort ministek ontwerp maakt maar dan alleen met 1mm blokjes.
toen dacht ik als ik haar nu een achtergrondplaat doorspeel en zij laat dat op die manier maken heb ik
A; weer eens wat anders onder handen om te maken ( zal wel de nodige uren frunniken worden ) en
B; deze uitvoering van een achtergrond zal waarschijnlijk meer dieptewerking uitstralen dan zo,n foto.
nadeel is alleen dat de firma die dit levert de computer laat bepalen wat de beste weergave zal worden dus afwijkend is van de door mij opgegeven maat.
ik gaf op 150 x 20 en krijg 90 x 12.
heb bij 1 van de achtergrondplatenleveranciers even een foto geleend om als model te dienen en wel deze.
levertijd zal tussen 2 en 3 weken duren ( komt met de boot uit China ) en dan nog "even " maken.
dus in de wachtkamer en hou jullie uiteraard op de hoogte.
wordt vervolgd