Nu het schaduwproject van Project Schellenbach bijna gereed is wil ik dit monsterproject graag afsluiten met een leuke dag. En wat is er nu leuker dan een dagje mede hobbyisten en enthousiastelingen uitnodigen om dit samen te vieren.
En wel op zaterdag 7 juli bij mij thuis in Harderwijk!
Het idee heb ik ooit opgedaan en misschien is het een begin van een serie "kijkje bij" waarbij iemand een dag zijn modelbaan tentoonstelt aan dit mooie forum
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ik ben in 2010 met dit project gestart en de bouw begon eindelijk in 2013, na een verhuizing van de baan en een herstart is de realisatie uiteindelijk in 2014 begonnen. De drijfveer van de modelbaan is een honger naar uitdaging, doorgezet door een erfenis van een hobbyist die ons veel te vroeg heeft verlaten. Rob Schellenbach is in 2013 overleden aan kanker en heeft mij zijn collectie nagelaten. Dit gaf mij de drive om dit monsterplan in werking te zetten. Een baan waar ruim 85 treinen een plek kunnen krijgen, maximale mogelijkheden bied en ook een flinke bijdrage kan leveren in de ontwikkeling en testen van software en hardware.
Aangedreven door het hybdride systeem Dinamo en de software iTrain is het voor mij een kweekvijver geweest van fouten en successen. Even een paar leuke weetjes over het schaduwproject Schellenbach:
325 meter spoor
126 wissels
126 servo's
146 relais
92 blokken
5 TM-H Blokkaarten
6 TM44 blokkaarten
11 OC32 accesoiredecoders
En natuurlijk onmeunig veel draadjes en kabels
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Laat in een reactie even weten of je interesse hebt om een kijkje te komen nemen,
Er zijn geen kosten verbonden aan de dag.
Groetjes Martin
P.s.: Wie volgt mij op met een open dag?