Hallo, medespoorders,
Mijn vraag is ; kan ik de bezetmelders van rosoft zo op een plaat hout vastzetten of moet ik er iets tussen doen zodat ze vrij van de plaat zijn.
gr Jan
bezetmelders vastztten
Re: bezetmelders vastztten
Hallo Jan
Een printplaat kan je het best iets verhoogt monteren kan je de printplaat ook niet krom trekken tijdens het vast schroeven
zelf doe ik het op de volgende manier klik hier
Mvg
Henk
Een printplaat kan je het best iets verhoogt monteren kan je de printplaat ook niet krom trekken tijdens het vast schroeven
zelf doe ik het op de volgende manier klik hier
Mvg
Henk
De bouw van mijn N-Spoorbaan
Raptor
Raptor
-
Met een klein beetje beleid kan je ze gewoon vastschroeven op of onder je plaat.
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Ik heb ze zelf gewoon met een paar schroefjes direct op de plaat vast zitten. Met beleid vastmaken (oppassen voor de print qua kromtrekken) en klaar is Klara. En als je het zeker wilt weten gebruik je een paar afstandsbusjes.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
hallo ,
Bedankt allemaal , heb ze gewoon direct op de plaat geschroefd met een dun reepje karton eronder tegen het doorbuigen.
dus opgelost zonder risico op schade.
gr Jan
Bedankt allemaal , heb ze gewoon direct op de plaat geschroefd met een dun reepje karton eronder tegen het doorbuigen.
dus opgelost zonder risico op schade.
gr Jan