Allereerst laat ik het originele plan zien waarbij de start/landingsbaan parallel aan een 2 sporige paradebaan met eilandperron liep. Waarna de paradebaan een bocht naar rechts maakt en daar in een keerlus keren kan
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Afbeelding](https://farm2.staticflickr.com/1727/27519931207_3c30535ea0_c.jpg)
Dit was dus het originele plan welke ik had met betrekking van de baan. De afmetingen van de baan zijn 300 cm lang, 165 cm diep. De bakdiepte van de lange zijde bedraagt 63 cm en de lengte van de keerlus bedraagt 90 centimeter.
Voor het vliegveld gedeelte is de schaal van 1:200 gekozen, dit om de hele simpele reden dat al mijn vliegtuigmodellen welke ik momenteel bezit schaal 1:200 zijn.
En het gekozen railmateriaal voor paradebaan en keerlus is Kato Unitrack, lekker simpel, snel te leggen en ziet er ook nog eens goed uit.
Maar vandaag op Station N-spoor gesproken met Jeroen of die tips had met betrekking tot de startbaan, baanverlichting en bebording. Tijdens dit gesprek kwam ook het idee van hem om het station ondergronds te gaan doen waarbij de laag erboven compleet aan het vliegveld gegeven worden kan.
Dit idee stond mij wel aan en daarom ga ik dit uitvoeren, dus in mijn volgende post komt het nieuwe plan hoe ik het een en ander wil gaan doen ook aan de hand van de tips van Jeroen.