Even voorstellen.
-
Onderwerp starter - Berichten: 6
Even voorstellen.
Hallo allemaal,
Ik zou mijn even voorstellen. Mijn naam is Remon ben 49 jaar en woonachtig in Den Haag. Door ziekte thuis komen te zitten en dan moet je toch wat te doen hebben, van daar dat ik op het idee ben gekomen om weer wat met een modelspoorbaan te gaan doen. Hier heb ik als kind altijd veel plezier van gehad en ben altijd vanplan geweest om het weer op te pakken.
Na heelveel ront te kijken op het W.W.W. Besloten dat het een baan in N spoor gaat worden ben begon met het maaken van de basis plaat en ga nu beginnen met het leggen van het spoor mijn keuzen is gevallen op MINITRIX. zou proberen om in een andere topic jullie hiervan op de hoogte te houden.
Ik zou mijn even voorstellen. Mijn naam is Remon ben 49 jaar en woonachtig in Den Haag. Door ziekte thuis komen te zitten en dan moet je toch wat te doen hebben, van daar dat ik op het idee ben gekomen om weer wat met een modelspoorbaan te gaan doen. Hier heb ik als kind altijd veel plezier van gehad en ben altijd vanplan geweest om het weer op te pakken.
Na heelveel ront te kijken op het W.W.W. Besloten dat het een baan in N spoor gaat worden ben begon met het maaken van de basis plaat en ga nu beginnen met het leggen van het spoor mijn keuzen is gevallen op MINITRIX. zou proberen om in een andere topic jullie hiervan op de hoogte te houden.
Re: Even voorstellen.
Hallo Remon,
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
-
Hallo Remon,
Als oud-Hagenaar (formeel Hagenees) ook van hart welkom op het forum en in de hobby.
Groeten,
Barry
Als oud-Hagenaar (formeel Hagenees) ook van hart welkom op het forum en in de hobby.
Groeten,
Barry
N-spoor, Epoche IV t/m VI / iTrain 5.1 Pro (W10 64-bit) / ECoS / LokPilot / Kuehn / LDT / BMD16N-SD / OC32
Remon,
Wat vervelend van dat niet vrijwillig thuis zitten, maar ik hoop dat het bouwen van een spoorbaan jou veel voldoening en afleiding gaat geven.
Welkom!
Wat vervelend van dat niet vrijwillig thuis zitten, maar ik hoop dat het bouwen van een spoorbaan jou veel voldoening en afleiding gaat geven.
Welkom!
-
- Moderator
- Contacteer:
Welkom Remon!
Veel plezier met de hobby! Hopelijk biedt hij je steun en vooral plezier en afleiding.
Groet
Hoontje
Veel plezier met de hobby! Hopelijk biedt hij je steun en vooral plezier en afleiding.
Groet
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Welkom Remon op het N - forum .
Als je iets niet weet vraag het maar hier op het forum ,
en hoop dat je er voldoende afleiding door krijg en veel plezier met het rijden bouwen enz.
mvg Sjaak
Als je iets niet weet vraag het maar hier op het forum ,
en hoop dat je er voldoende afleiding door krijg en veel plezier met het rijden bouwen enz.
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
- Contacteer:
Welkom, veel lees plezier.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Hallo Remon, welkom hier en sterkte! Modelspoor helpt je er weer helemaal bovenop hoor
Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController