Nieuw
Nieuw
Hallo ,
ik ben edwin nieuw op dit Forum. als kind ben ik met het modeltrein virus besmet door mijn vader die een Ho Baan had en ik met mijn eerste spaarGeld een Fleischmann N spoor start setje kocht,
Na vele jaren N spoor gehad te hebben en door toe doen van mijn Ex vrouw de zaak verkocht waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van heb
Nu piko met de serie 2400 uit komt wil ik de draad weer op te pakken in N en probeer de stap van analoog naar digitaal te maken.
edwin
ik ben edwin nieuw op dit Forum. als kind ben ik met het modeltrein virus besmet door mijn vader die een Ho Baan had en ik met mijn eerste spaarGeld een Fleischmann N spoor start setje kocht,
Na vele jaren N spoor gehad te hebben en door toe doen van mijn Ex vrouw de zaak verkocht waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van heb
Nu piko met de serie 2400 uit komt wil ik de draad weer op te pakken in N en probeer de stap van analoog naar digitaal te maken.
edwin
-
- Contacteer:
Re: Nieuw
Welkom, veel lees plezier. Succes met het digitaal rijden.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
-
Welkom! De afgelopen jaren zijn er flink wat Nederlandse N schaal producten bijgekomen. Dus het is zeker een mooi moment om de hobby weer nieuw leven in te blazen. Veel plezier gewenst!
Groet, Erik
T-Trak Paradebaan - T-Trak project voor mijn langere treinen
Woonkamer baan - Eerdijk & Eerdijk West - Baan in de woonkamer
Instagram: erik_n_fan
T-Trak Paradebaan - T-Trak project voor mijn langere treinen
Woonkamer baan - Eerdijk & Eerdijk West - Baan in de woonkamer
Instagram: erik_n_fan
Welkom Edwin,
En hopelijk heb je iemand gevonden of ga je die vinden die deze hobby net zo waardeert
En hopelijk heb je iemand gevonden of ga je die vinden die deze hobby net zo waardeert
Baanplan op dit forum
Project op dit forum
Website Vuursche Hoek
Configuratie: DR5000 centrale, DR4018, DR5088rc, DR4088LN, LDT Keerlusmodules (2x), iTrain
Spoor: Fleischmann piccolo, Peco code80 en code55
Project op dit forum
Website Vuursche Hoek
Configuratie: DR5000 centrale, DR4018, DR5088rc, DR4088LN, LDT Keerlusmodules (2x), iTrain
Spoor: Fleischmann piccolo, Peco code80 en code55
Welkom Edwin op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Hoi Edwin,
Welkom en veel plezier op het forum!
Groeten Roger
Welkom en veel plezier op het forum!
Groeten Roger
Groeten, Roger
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal