PaulVR46 schreef:...Ik kom nu alleen een stuk tafel te kort...
Morgen maar eens kijken hoe ik dat ga oplossen.
Bovenblad losschroeven, voldoende over de rand schuiven, latje voor achterkant zagen, alles weer vastschroeven: klaar!
Serieus: je ziet dat het plannen van een baan serieuze planning vergt. Ik heb inmiddels ook drie baanplannen achter de rug en heb het inmiddels overzichtelijker en simpeler aangepakt om kennis (techniek zoals helling, bochten, minder (!) wissels, pc-bewaking en besturing en ook scenery) op te doen. Dit is al genoeg om de handen aan vol te hebben. Overigens heb ik (voor gebruik van mijn laptops met MS Windhoos 7 en 10) een licentie Anyrail aangeschaft, wat ik je van harte kan aanbevelen. Lekker met rails knoeien is inderdaad leuk, maar je ziet dan geen overzicht en er blijken toch vaak onjuiste aansluitingen (bochtjes bijvoorbeeld) gemaakt te worden. Maar dat zijn mijn twee centen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kleine tip
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
nog: kijk voor de lol eens naar de dubbelsporige bochten met verkanting van Kato.
Ik las jouw topic even vanaf het begin en las dus over motorrijden in o.a. Alf en Bullay, bekend van de gecombineerde auto- treinenbrug daar. Vrienden van mij wonen in Sankt Aldegund en het gebied ken ik dus heel goed! De mensen zijn relaxed en aardig en het gebied is prachtig daar; zeker in de tijd van de druivenpluk en -verwerking. Hoewel het wat Noordoostelijker langs de Rijn (Koblenz - Boppard bijvoorbeeld) in het voorjaar ook geweldig is. Veel water, boten, dorpjes en aan de beide oevers rijden treinen. Heerlijk gebied, en op zo'n korte afstand! Maar jij zal dat vast al wel weten
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Andere lezers... Sssssttt!!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)