Nog een foto van gisteren gemaakt tijdens het meetwerk van de Helix en natuurlijk heb ik nog wat gereden.
De Rexzug komt station Mallnitz binnengelopen.
Vandaag heb ik van onze huisleverancier een nieuwe aanwinst binnengekregen in de vorm van de Br 187.310 van Railpool.
Het is een erg gave verschijning die nog al eens over de Tauern dendert.
Na drie dagen super weer te hebben gehad was er vandaag regen in Mallnitz.
Dus ben ik er maar eens op uitgetrokken om weer wat mooie foto’s te maken.
Een van de bijzondere elementen in Mallnitz blijft de autotrein die je door het Tauerngebergte brengt.
Die 2 letters heb je inderdaad goed gezien!
Die maken wel een wereld van verschil en zijn ook een hobby van me bijna 20 jaar lang al.
It’s away of life!
Nu ik weer thuis ben kan ik alle foto's uploaden van de vakantie.
Dus komt de 1116.242 station Mallnitz binnengereden met een Railjet op weg naar Wien.
Leuk dat je de bouw van je ÖBB baan regelmatig afwisselt met foto's en video's van de originele stations en de treinen. Deze Railjet heb ik ook op mijn Zuid-Duitse baan rijden. Het is wat mij betreft een van de mooiste treinen die er rijdt.
Leuk filmpje Chris!
Ik ga dat moderne Oostenrijkse materieel steeds meer mooi vinden eerst moest ik er niet zo veel van hebben maar eenmaal een paar X in het echt gezien te hebben word het toch weer anders......wat weer gevaarlijk word voor mijn portomonee
Prachtige foto's van een supermooie trein Chris. Ik denk dat ik deze toch aan mijn wenslijst ga toevoegen ondanks dat ik geen Oostenrijkse baan heb. Maar dat geldt ook voor de krokodil .
Vriendelijke groetjes Nico.
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro