Hallo allemaal
Hallo allemaal
Mijn naam is Waldo en ben 46 jaar en woonachtig in Hellevoetsluis, sinds kind af aan geinfecteerd met het treinenvirus. Mijn vader had een Marklin H0 baan en na de scheiding van mijn ouders ben ik daar mee verder gegaan. Uiteindelijk de baan moeten afbreken i.v.m een verhuizing, tot overmaat van ramp was mijn hele modelbouw arsenaal (Auto's, Vliegtuigen en de trein) uit de opslag gestolen. Maargoed bloed kruipt waar het niet gaan kan en toch weer begonnen maar nu met een N baan, ook deze weer af moeten breken omdat we naar een groter huis zijn verhuisd omdat we ondertussen twee schatten van kinderen verder zijn. Dit is gelijk een mooie aangelegenheid om de overstap te maken van analoog naar digitaal. Gelukkig is mijn zoon ook al besmet met het virus en die heeft dus een leuke H0 gekregen. Dus word de komende periode veel lezen en informatie opslaan , we gaan van de winter maar eerst eens beginnen met het onderstel.
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Hallo allemaal
Welkom, veel lees en bouw plezier
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Hallo Waldo
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Welkom Waldo op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093